Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

این خبر را پایگاه خبری «آکسیوس» در گزارشی در خصوص دلایل ماندن «جان بولتون» در تیم ترامپ مطرح کرده است. این در حالی است که افراد نزدیک به بولتون اخیراً درباره امنیت شغلی او ابراز نگرنی کرده‌اند. 

با آنکه منتقدان دولت آمریکا معتقدند که بولتون ممکن است ترامپ را به سمت جنگی ناخواسته سوق بدهد، ترامپ هنوز از مشاور امنیت ملی‌اش دفاع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقام‌های ارشد آمریکایی و مشاوران ترامپ (از جمله کسانی که در محافل محرمانه پیشنهاد اخراج بولتون را داده‌اند)  می‌گویند او نظرات سرسختانه‌ای درباره ارزش بولتون دارد.  

هفت منبع که با ترامپ درباره بولتون صحبت کرده‌اند می‌گویند رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید او معتقد است حضور بولتون در کاخ سفید جایگاه چانه‌زنی او را بالا می‌برد و به او یک مزیت روان‌شناختی در برابر کشورهایی مانند ایران و کره شمالی محسوب می‌شود.

یک منبع گفت: «ترامپ بولتون را یکی از اجزای اساسی راهبرد مذاکراتی خودش می‌داند. او فکر می‌کند که رویکرد خصمانه بولتون و اشتیاق او برای کشتن دیگران، یک برگ چانه‌زنی برای او هنگام دیدار با سران خارجی به شمار می‌رود. بولتون می‌تواند پلیس بد باشد و ترامپ پلیس خوب.»

پایگاه آکسیوس نوشته یکی از موقعیت‌هایی که اخیراً ترامپ تلاش کرده با حضور بولتون بازی پلیس بد-پلیس خوب را به نمایش بگذارد، دیداری بوده که روز پنجشنبه در کاخ سفید با حضور نخست‌وزیر هلند برگزار شده است. 

ترامپ در آن جلسه در حال انتقاد از کشورهای اروپایی بوده و گفته که آنها برای عمل به تعهداتشان در ناتو به اندازه کافی هزینه نمی‌کنند. او ناگهان بین حرف‌هایش به سمت بولتون که در سمت نشسته بود برگشته و گفته است: «بولتون، تو از ناتو خوشت میاد، نه؟»

چارچوب دیگری که برخی از ناظران، تهدیدهای ترامپ را بر اساس آن تحلیل می‌کنند، تئوری‌های «مرد دیوانه» و «بازی بزدل» است. گفته می‌شود او از این دو راهبرد برای اثر گذاشتن بر ذهن طرف مقابل و وادار کردن آنها به دادن امتیاز استفاده می‌کند. رفتارها و تهدیدهای ترامپ علیه ایران هم با این الگو قابل تبیین است. 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • طالبان در سیلاب هم آب را به ایران بست | چانه‌زنی بر سر آب به کجا رسید؟
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی