Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@12:26:52 GMT

برگزاری مجمع فدراسیون ورزش کارگری

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۰۵۳

به گزارش ایلنا، در این مجمع «جواد رمضی» رییس فدراسیون گزارش مبسوطی را از عملکرد فدراسیون ورزش کارگری در سال ۹۷ ارائه کرد.

در ادامه گزارش مالی، خزانه دار و بازرس فدراسیون مربوط به سال های ۹۵ تا ۹۷ ارائه شد که مورد تایید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

تقویم برنامه های فدراسیون در سال ۹۸ از جمله مصوبات دیگر مجمع فدراسیون ورزش کارگری بود که گزارش آن از سوی معاونت فنی فدراسیون ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مجمع آیین نامه اداری و استخدامی جدید فدراسیون مطرح و پس از بحث و تبادل نظر مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین اساسنامه انجمن شرکت ها که پیش از این مورد تایید وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته بود نیز به تصویب رسید.

اساسنامه جدید فدراسیون که بر اساس آن حضور روسای هیات های ورزشی استان ها نیز در ترکیب مجمع قرار گرفته است، مورد تصویب قرار گرفت.

«ابراهیم صادقی فر» معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به موفقیت های ورزش کارگری در مسابقات جهانی اظهار داشت: کاروان ایران توانست در عمل فعل خواستن را صرف کرده و پرچم پر افتخار کشورمان را در عرصه های بین المللی برافراشته و سبب شوند تا امر ورزش در میان جامعه کار و تولید توسعه بیشتری داشته باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ورزش کارگری مجمع فدراسیون ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • مجمع وارس ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها