Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@22:54:30 GMT

معایب و مزایای بیت کوین ها

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۲۲۷۲

معاون وزیر اقتصاد: استخراج رمزارز صنعت یا پدیده ای جدید است و باید معایب و محاسن آن را با هم دید و ضمن مدیریت معایب آن از مزایای خوبش به نفع کشور استفاده کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمدعلی دهقان دهنوی در برنامه تیر امشب شبکه خبر با بیان این مطلب افزود: استخراج رمزارز نوعی ایجاد دارایی است برای همین می توان آن را صنعت گرفت، اما وقتی با آن بخواهد پرداختی انجام شود،  نیاز به مدیریت و نظارت بانک مرکزی است که می تواند تا حدودی از طریق مثلا مصرف برق و میزان پردازی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آن را برآورد کند. 
 درباره رمزارز بیت کوین گفت: رمز ارزها انواع مختلف و اسامی گوناگون دارد و یکی از آنها که معروف تر و رایج تر است بیت کوین نام دارد.   او با اشاره به تعریف فناوری بلاک چین و رمزارزها گفت: بلاک چین فناوری ای است که اجازه می دهد اطلاعات را به شکل رمزنگاری شده و توزیع شده داشته باشیم و استخراج رمز ارز کسب و کار و صنعتی است که با استفاده از فناوری بلاک چین افراد تلاش می کنند رمزارزها را بدست بیاورند یعنی رمزارز پاداش کسی است که از فناوری بلاک چین برای بدست آوردن رمزارز استفاده کرده است.    

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رمزارز بلاک چین تیتر امشب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو دیدار در جشن روز کار و کارگر که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت برگزار شده بود افزود: شهر دهدشت مشکلات عدیده ای دارد که یک شب و یک سال بوجود نیامده اما یقین بدانید با تلاش و همت پرسنل شهرداری و با جدیت کارگران و مسوولین شهرداری برطرف خواهند شد.

وی با انتقاد از مسوولین ادارات شهرستان گفت: از روز آغاز به کار در شهرداری دهدشت گفتیم که باید تعامل باشد، اما متاسفانه از حضور شورای اداری در یک جلسه و مهمتر حضور در جشن روز کارگر دریغ شد.

دیدار گفت: با دلسوزی بیشتر در کنار پرسنل خدوم شهرداری جهت رفع مشکلات کهن شهر دهدشت قدمی زیبا و مردم پسند برمی داریم.

دیدار تاکید کرد: یقین بدانید باید شرایط رفاهی پرسنل شهرداری دهدشت در نظر گرفته شود و برادر و خدمت گذار شما جهت رفع مشکلات پرسنل خدوم کوتاهی نخواهد کرد.

دیدار خطاب به مسوولین شهرستان گفت: شهرداری تهران با شرکت نفت، گاز و پتروشیمی برابری می کند اما متاسفانه شهرداری دهدشت توانایی پرداخت حقوق و مزایا و کوچکترین خدمات رفاهی به پرسنل خود را ندارد.

شهردار دهدشت با ابراز تأسف گفت: کارگران شهرداری با این همه زحماتی که متحمل شده، حمایت نمی شوند.

کد خبر 6093698

دیگر خبرها

  • شبکه اجتماعی «ایکس» عملکرد دکمه «بلاک» را تغییر می‌دهد
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • در طول روز چرت بزنیم یا نه؟
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • ۵ مورد از معایب بی‌خوابی و شب‌بیداری را بدانید