Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@06:31:27 GMT

لالیگا باز هم رکوردشکنی کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۳۲۰۵

لالیگا باز هم رکوردشکنی کرد

به گزارش وانانیوز، 

در حالی که هنوز بیش از یک ماه به پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی در اسپانیا باقی مانده، باشگاه‌های این کشور  رکورد نقل و انتقالاتی یک فصل لالیگا را شکسته‌اند.

در فاصله 40 روز به پایان فصل نقل و انتقالات لالیگا، تاکنون یک میلیارد و 147 میلیون و 820 هزار یورو صرف خرید 263 بازیکن جدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در تاریخ برگزاری لالیگا فقط در فصل گذشته بود باشگاه‌ها بیش از یک میلیارد یورو صرف خرید بازیکن جدید کردند و امسال هم  رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسید.تیم‌های لالیگا در فصل جاری بیشتر از هر لیگ دیگری هزینه صرف خرید بازیکن جدید کرده‌اند  و رئال مادرید (303 میلیون یورو)، اتلتیکو مادرید (243.5 میلیون یورو)، بارسلونا (237 میلیون یورو) و سویا (124 میلیون یورو)  بیش از صد میلیون یورو برای خرید دست به جیب شدند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز، مدافع پاری‌ سن ژرمن که در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند از ناحیه زانوی چپ با آسیب‌دیدگی مواجه شده، بر اساس گزارش لو پاریزین دچار پارگی رباط صلیبی است.

بر اساس گزارش این رسانه فرانسوی، اولین معاینات پزشکی انجام شده روی پای مصدوم ملی پوش فرانسوی پارگی رباط را نشان می‌دهند اما برای تایید آن باید مورد آزمایش ام‌آر‌آی قرار بگیرد.

اگر این مصدومیت تایید شود، هرناندز ضمن اینکه بازی برگشت مقابل دورتموند و همچنین ادامه فصل را از دست می‌دهد، با توجه به فاصله کم تا یورو 2024، این رقابت‌های حساس را هم از دست می‌دهد.

این بازیکن 28 ساله در اولین بازی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 به شدت آسیب دید و در بازی مقابل استرالیا دچار پارگی رباط صلیبی قدامی زانوی راستش شد.

هرناندز شب گذشته پس از برخورد با نیکلاس فولکروگ تمام تلاشش را کرد تا دوباره به بازی ادامه دهد. بازیکن سابق بایرن مونیخ مدتی روی زمین بود و بعد چند دقیقه بازی کرد اما به دلیل درد زیاد در دقیقه 41 تعویض شد و جای خود را به لوکاس برالدو داد.

لوئیس انریکه، سرمربی پی‌اس‌جی پس‌ از بازی درمورد مصدومیت هرناندز گفت: "من هیچ چیزی خبر ندارم. وضعیت خیلی مثبت به نظر نمی‌رسد. پزشکان باید وضعیت او را تجزیه و تحلیل کنند."

دیگر خبرها

  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟