Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:29:45 GMT

رسیدگی به بیش از ۶۳۰ پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۳۷۳۹

رسیدگی به بیش از ۶۳۰ پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

محمود احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درتیرماه ماه امسال متخلفان اقتصادی به پرداخت بیش از ۹ میلیارد و چهارصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی افزود: تا پایان تیر ماه امسال به بیش از ۵۹۰ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۳۵ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین ۱۲ پرونده در زمینه دارو و درمان رسیدگی شد که متخلفان آن‌ها در مجموع به پرداخت بیش از ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته احمدی، عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم صدور فاکتور بیشترین تخلفات در پرونده‌های کالا و خدمات بوده است.

وی، قاچاق دخانیات، البسه را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیان کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت می توانند به سامانه ۱۳۵ مراجعه کرده و یا با شماره ۱۲۴ تماس حاص کنند.

کد خبر 4673870

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود احمدی تعزیرات حکومتی قزوین تخلفات صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی

میثم روحی رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده قاچاق سه بشکه ۲۲۰ لیتری الکل صنعتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متهم راعلاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک خودرو الکل قاچاق را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان