Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:01:06 GMT

معاون اول رئیس جمهور وارد البرز شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۳۹۵۹

معاون اول رئیس جمهور وارد البرز شد

معاون اول رئیس جمهور و جمعی از وزرا برای بازدید و بهره برداری از پروژه های عمرانی، صنعتی و کشاورزی البرز به این استان سفر کردند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی گفت: معاون اول رئیس جمهور به همراه جمعی از وزرا به بازدید پروژه های عمرانی و راه سازی و افتتاح 2 پروژه صنعتی و کشاورزی استان البرز می پردازد و در ادامه نیز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازدید از پروژه قطار برقی گلشهر-شهرجدید هشتگرد و ادامه آزادراه شهید همت در البرز در برنامه های سفر امروز قرار دارد.

شهبازی با اشاره به اینکه البرز علی رغم مساحت کم در حوزه کشاورزی بسیار فعال و تاثیرگذار است، گفت: امروز افتتاح شرکت پرورش و تکثیر ماهی البرز کاسپین نیز با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی صورت می گیرد.

وی افزود: افتتاح فاز توسعه شرکت ساخت و مهندسی لوکوموتیو مپنا نیز به عنوان یک طرح ملی در البرز با حضور دکتر جهانگیری محقق و تفاهم نامه هایی نیز برای توسعه و عمران استان بین مقامات ملی منعقد می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: برای این سفر چندین پروژه با حدود هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار و بیش از 10 هزار اشتغال پیش بینی شد که به دلیل محدودیت زمان، تعدادی از پروژه ها در دستور برنامه های امروز قرار گرفت.

وی گفت: امروز تعدادی پروژه با اعتباری بیش از 300 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 500 نفر با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری می رسد و باقی پروژه ها نیز طی روزهای آینده با حضور سایر مسئولان ملی طی مراسمی آغاز خواهند شد.

شهبازی افزود: در ماه های اخیر هیچ کدام از سفرهای مقامات ملی به استان، بدون اخذ اعتبار و موافقت نامه در مسیر توسعه، رشد و آبادانی استان نبوده و توفیق یافته ایم که از تمامی این سفرها بهره هایی برای آینده استان و مصوباتی در راستای خدمت به مردم شریف البرز داشته باشیم، که مشروح آن نیز بزودی در نشست خبری مرداد ماه به اطلاع عموم رسانده می شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان البرز اشتغال اقتصاد مقاومتی جهاد کشاورزی رییس جمهور قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر

معاون اجرایی رئیس جمهور از پتروشیمی در دست ساخت دهدشت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح بزرگ اقتصادی قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور عصر امروز به همراه برخی از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد از پتروشیمی در دست ساخت دهدشت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح بزرگ اقتصادی قرار گرفت.

محسن منصوری در این بازدید که معاون هلدینگ خلیج فارس حضور داشت بر تسریع در روند اجرایی این طرح تاکید کرد و گفت: دولت نسبت به تکمیل و بهره برداری از طرح‌های بزرگ اقتصادی با پیشرفت فیزیکی بالا اهتمام جدی دارد و این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار دولت است.

عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت سال 1386 در دشت کلاچوی کهگیلویه با حضور محمدرضا باهنر نایب رئیس اول وقت مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد اما روند احداث این طرح به صورت لاک پشتی پیش رفت تا اینکه در دولت سیزدهم روح تازه‌ای در کالبد نیمه جان این پروژه افتاد.

روند ساخت پتروشیمی دهدشت به عنوان یکی از طرح های کلان صنعتی کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم متحول شد به طوری که در طول کمتر از 2 سال پیشرفت فیزیکی آن به 42 درصد رسیده است.

به گزارش تسنیم، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین از پروژه در دست اجرای آبرسانی به شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر بازید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است