Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون انرژی مجلس زمان اجرایی شدن استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها را اعلام کرد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

اسدالله قره‌خانی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به  زمان اجرایی شدن استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها، گفت: طبق زمانبندی که وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی احتمالاً از تاریخ 22 مرداد ماه این موضوع عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از کارت سوخت چه زمانی عملیاتی می‌شود؟دلیل فعال‌شدن کارت سوخت از زبان سخنگوی کمیسیون انرژی

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز مجلس در راستای استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها مصوبه‌ای داشت و دولت می‌توانست این موضوع را عملیاتی کند، ادامه داد: دولت برای این کار اراده‌ای نداشت وگرنه مجلس سازوکار قانونی این موضوع را اندیشیده بود.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس با تاکید براینکه مجلس با افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالفت کرده بود، اضافه کرد: در این مرحله که کارت سوخت فعال می‌شود تنها برای مدیریت سوخت خواهد بود و هیچ‌گونه افزایش قیمت و سهمیه‌بندی نخواهیم داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه کارت سوخت‌های که از 22 مرداد قرار است در جایگاه‌ها استفاده شود تفاوت‌های با کارت سوخت‌های پیشین خواهد داشت، ادامه داد: اگرچه کارت سوخت‌ها از نظر فیزیکی تغییری نکرده‌اند اما سازوکارهای جدیدی در آن تعبیه شده که میزان مصرف هر فرد مشخص شود.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین مجلس دهم قیمت بنزین مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی بیان کرد: در راستای اجرای قانون توسط شهرداری، جایگاه‌های غیرمجاز و غیربهداشتی عرضه و کشتار دام در شهر گلسار، علیرغم تذکرات متعدد کتبی و شفاهی به عرضه کنندگان غیرمجاز دام و بی‌توجهی این افراد، با دستور مقام قضائی تخریب شد.

وی با بیان اینکه این امر در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر ابتلاء به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و زیبا سازی مبلمان شهری انجام شد، افزود: در سال گذشته با تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری جمع آوری این جایگاه‌ها که موجب مخدوش شدن چهره شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود، در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری صراحتاً اذعان کند، جلوگیری از ایجاد و تأسیس مراکزی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شود از وظایف ذاتی شهرداری است و در تبصره ذیل این بند قانون گذار مشخص کرده شهرداری در صورتی که بخواهد نسبت به تخریب یا انتقال این مراکز اقدام کند مکلف است ضمن اعلام مراتب، مهلت مناسبی به صاحبان آن ابلاغ کند.

کد خبر 6088907

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود