Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@23:36:28 GMT

رشد 97 درصدی زکات فطریه در اراک نسبت به سال گذشته

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۴۲۴۴

رشد 97 درصدی زکات فطریه در اراک نسبت به سال گذشته

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ ابراهیم خسروی در گفت‌وگویی با بیان اینکه در سه ماهه سال جاری 696 میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری شده است، گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده در کمیته امداد اراک منطقه یک در ماه مبارک رمضان امسال به نسبت سال گذشته 97 درصد رشد داشته است.

وی افزود: میزان جمع آوری کفاره در سه ماهه اول سال جاری  نیز مبلغ 233 میلیون تومان بوده که به نسبت سه ماهه مشابه در سال گذشته 110 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی در ادامه از افزایش مراکز نیکوکاری در سال 97 از تعداد 5 مرکز به 9 مورد خبر داد و اظهار کرد: عملکرد این مراکز تا کنون مبلغ یک میلیارد و 166 میلیون تومان بوده که به نسبت سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این مبالغ به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر به دست  نیازمندان، محرومین، ایتام و محسنین رسیده و بخشی دیگر در دست اقدام  است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی