Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@08:41:11 GMT

پژمان‌فر: قرار نیست صداوسیما، رسانه دولت باشد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۴۳۳۳

پژمان‌فر: قرار نیست صداوسیما، رسانه دولت باشد

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضع‌گیری علیه رسانه ملی بواسطه پخش یک سریال تلویزیونی، درست نبوده و برخلاف شعارهای دولت در زمینه آزادی بیان و نقدپذیری در رسانه‌هاست گفت: قرار نیست صداوسیما، رسانه دولت باشد.

نماینده مردم مشهد در خانه ملت، با اشاره به حواشی سریال «گاندو» و تهدیدات بودجه‌ای رسانه ملی در پی پخش آن افزود: ورود دولت به این موضوع به نوعی سوء استفاده دولت از اختیارات و ظرفیت‌هایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نصرالله پژمانفر گفت: اینکه انتظار داشته باشیم صداوسیما،  رسانه دولت باشد تصور درستی نیست، در حالی که امروز دولت بهره‌برداری خوبی از رسانه ملی می‌کند.

پژمانفر با بیان اینکه موضع‌گیری علیه رسانه‌ملی برخلاف شعارهای دولت است گفت: هرچند دولت تاکنون شعارهای بسیاری را عمل نکرده باقی گذاشته، ما امیدواریم این رفتار کارنامه عملکردی دولت را سنگین‌تر نکند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نباید اجازه تک صدایی را در جامعه بدهیم گفت: لازم است در موضوع تهدیدات کاهش بودجه رسانه‌ملی مجلس نیز ورود کند و تدبیر جدی داشته باشد.

منبع:تسنیم کپی متن خبر برچسب ها: پژمانفر صدا و سیما دولت

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: پژمانفر صدا و سیما دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه به کارگردانی سروش صحت (محصول سال ۱۳۹۱) ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعات ۵ بامداد و ۱۳  بازپخش می شود.

در خلاصه مجموعه «پژمان» آمده است: در این مجموعه پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در نقش خود به عنوان ستاره سابق پرسپولیس ایفای نقش می‌کند.

او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی و با وجود تلاش فراوان، موفق به پیدا کردن تیمی برای خود نمی‌شود، ولی با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش (سام درخشانی) به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانى، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان و بیژن بنفشه خواه از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

دیگر خبرها

  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»