Web Analytics Made Easy - Statcounter

از 16 تیر ماه تاکنون نزدیک به 7500 مورد مراجعه زائران ایرانی به سه درمانگاه و یک مطب در مدینه منوره ثبت شده است.به گزارش بلاغ، ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره اعلام کرد: از 16 تیر ماه تاکنون نزدیک به 7500 مورد مراجعه زائران ایرانی به سه درمانگاه و یک مطب ثبت شده و مراجعه کنندگان تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه آمده است: از این تعداد حدود 1700 نفر به درمانگاه تخصصی و بقیه به درمانگاه عمومی مراجعه کردند.

به گفته مسئولان این ستاد، اغلب مراجعات به دلیل دردهای عضلانی، آلرژی و  سرماخوردگی بوده و خوشبختانه مشکل و بیماری خاصی گزارش نشده است.

در طول حج 98 سه درمانگاه در هتل های (راما المدینه، ریاض المهاجرین و الجاد المدینه) و یک مطب در هتل بهاءالدین در ضلع شمالی حرم نبوی، فعال خواهد بود.

بخش‌های مختلف درمانگاههای مستقر در این سه هتل به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به زائران ایرانی هستند و در درمانگاه ها سرم تراپی و تزریقات نیز انجام می شود.

تعداد افرادی که تاکنون برای دریافت برخی خدمات به مراکز درمانی سعودی معرفی شدند، 43 مورد گفته شده است. همچنین به جز یک بیمار همه این افراد به کاروان های خود بازگشتند.

براساس این گزارش بیمارانی که نیاز به خدمات درمانی و مراقبت های بیمارستانی داشته باشند، با هماهنگی با وزارت بهداشت عربستان، برای رسیدگی و درمان به بیمارستان های مدینه منتقل می شوند و پزشک اعزام (آشنا به زبان عربی) برای هماهنگی با مراکز درمانی کشور میزبان پیش بینی شده است. 

خدمات پزشکی به زائران ایرانی قرار است تا آخرین روز حضور آنها در مدینه قبل و بعد ادامه یابد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب و برق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ­آمار‌های وزارت نیرو نشان می‌دهد که برای اجرای طرح احداث سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا،  ۱۸۰۰ نفر مشغول به فعالیت بوده‌اند که ۴۰۰ نفر آن متخصصین ایرانی و ۱۳۷۰ نفر از کشور سریلانکا و دیگر نفرات از سایر کشور‌ها بوده‌اند.

مقصودی معاون منابع انسانی و پشتیبانی این طرح می‌گوید: در حین اجرای طرح تلاش کردیم که مباحث تخصصی مربوط به توان فنی و مهندسی را به مهندسان سریلانکایی منتقل کنیم تا زمانی که حضور ایرانی‌ها در سریلانکا پایان یافت، خودشان بتوانند نیروگاه و سد را مدیریت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب و برق
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • آغاز اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال انتظار