Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اردبیل گفت: نمی‌توان با اجرای پروژه عمرانی مسئولیت را بر خود تمام شده دید و رویکرد ما توسعه همگام عمران و فرهنگ شهری است. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمید لطف اللهیان شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی برنامه‌های هفته پاسداشت استان اردبیل تصریح کرد: شهرداری هر پروژه عمرانی با پیوست فرهنگی اجرا می‌کند و در تمامی برنامه‌‎ها توسعه همگام عمرانی و فرهنگی مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توسعه به مفهوم واقعی کلمه نیازمند جلب مشارکت مردمی است اظهار کرد: هر رویدادی می‌تواند بهانه‌ای برای تقویت این روحیه در بین شهروندان بوده و در نتیجه برنامه‌های عمرانی و فرهنگی را تسریع بخشد.

پویایی و فعال بودن شهرداری اردبیل نیازمند جوان‌گرایی استنوسازی بافت‌های فرسوده در دستور کار شهرداری اردبیل قرار داردطرح امحاء اصولی زباله‌ها توسط شهرداری اردبیل عملیاتی می‌شود

شهردار اردبیل با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته پاسداشت استان اردبیل از 4 لغایت 10 مرداد ماه گفت: شهرداری اردبیل نیز برنامه‌های متنوعی در این ایام تدارک دیده که از جمله جشن بزرگ مردمی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل است.

وی به مشارکت در برنامه نشست بانوان و صفویه اشاره کرد و افزود: در این نشست از تندیس بانوی ایرانی رونمایی می‌شود.

لطف‌اللهیان همچنین از برگزاری ورک شاپ نقاشی کودکان در پیاده راه اسفریس خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری تورهای اردبیل گردی نیز انجام شده است.

شهردار اردبیل همچنین از بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در سطح شهر خبر داد و گفت: در منطقه دو شهری، 17 میلیارد تومان پروژه طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با تاکید به اهمیت برنامه‌های هفته پاسداشت استان اردبیل این رویداد را فرصتی جهت معرفی هویت تاریخی شهر اردبیل دانست.

علیرضا پوستی خواستار معرفی گسترده جاذبه‌های گردشگری، هویت فرهنگی و میراث معنوی این شهر در قالب برنامه‌ها شد و تصریح کرد: به ویژه در راستای آگاهی بخشی به جوانان مسئولیت خطیری داریم.

وی گفت: برنامه‌های امسال متفاوت تر از سال گذشته برگزار می‌شود و انتظار می‌رود با تعریف تورهای اردبیل‌گردی، معرفی سوغاتی‌ها و جاذبه‌های سطح شهر هفته پرباری برای شهروندان و مسافران رقم بزنیم.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه