Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد حج و زیارت در مکه مکرمه گفت: تاکنون ۳۳ هزار و ۹۱۳ نفر در قالب ۲۳۶ کاروان از زائران مدینه قبل و مدینه بعد وارد مکه مکرمه شده‌اند و در روزهای آتی بر حضور زائران در این شهر افزوده می‌شود. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ اجتماعی سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اکبر رضایی با اشاره به آمار ورود زائران به این شهر اظهار کرد: برخی از زائران که مدینه قبل محسوب می‌شوند، بعد از حضور در مدینه منوره و انجام عبادات و زیارت عازم مکه مکرمه شده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اعزام زائران مدینه قبل به مکه مکرمه از روز شنبه 22 تیر ماه آغاز شده است و این اعزام‌ها همچنان و با توجه به اقامت آنها در مدینه منوره، ادامه دارد؛ تاکنون 19 هزار و 552 نفر از زائران مدینه قبل در قالب 138 کاروان وارد مکه مکرمه شده‌اند و این اعزام‌ها به ترتیب در حال انجام است.

به گفته وی، انتقال زائران مدینه بعد نیز از ایستگاه‌های پروازی کشورمان به فرودگاه جده از تاریخ دوشنبه 24 تیرماه آغاز شده و همه روزه پروازها تا انتقال همه زائران مدینه بعد ادامه دارد.

رضایی عنوان کرد: تا پایان وقت دوشنبه 14 هزار و 361 نفر از زائران مدینه بعد در قالب 98 کاروان وارد سرزمین وحی شده‌اند؛ این افراد بعد از پیاده شدن در فرودگاه جده به جحفه عزیمت کرده و بعد از احرام بستن وارد شهر مکه مکرمه می‌شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون 33 هزار و 913 نفر در قالب 236 کاروان از زائران مدینه قبل و مدینه بعد وارد مکه مکرمه شده‌اند و در روزهای آتی بر حضور زائران در این شهر افزوده می‌شود.

رضایی شرایط زائران حاضر در مکه مکرمه را مطلوب دانست و شرایط عملیات و اجرای آن ابراز رضایت کرد.

حج تمتع 98|جابه‌جایی حجاج ایرانی با 300 دستگاه اتوبوس در مکهنخستین پرواز زائران حج تمتع از کرمانشاه امروز انجام شدحج تمتع 98| طبخ غذا با رعایت کیفیت، ذائقه و شرایط زائرانحج تمتع 98|تعداد زائران ورودی به عربستان از مرز 21هزار نفر گذشتسهمیه زائران ایرانی در حج تمتع98 افزایش یافتآغاز به کار ترمینال فرودگاهی «سلام» با پروازهای حج تمتع امسالفیلم/ توصیه ضروری درباره "گرمازدگی" در ایام حج تمتع9 توصیه ضروری برای زائران امسال "حج تمتع"توصیه‌های بهداشتی و تغذیه‌ای به زائران حج تمتع+تصاویرمیزان پوشش بیمه‌ای زائران حج تمتع 98 اعلام شد/جزییات تعهدات بیمه‌گر به زائران

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان حج و زیارت حج تمتع سال 98

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت حج تمتع سال 98 سازمان حج و زیارت حج تمتع سال 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز

روحی  با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته پروازهای حج تمتع سال ۱۴۰۳ در روز‌های پایانی اردیبهشت ماه امسال آغاز می‌شود گفت: در این همایش زائران با مسائل عبادی و سیاسی مناسک حج آشنا شدند و قسمت‌هایی از اعمال حج تمتع به صورت نمادین توسط زائران اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • همایش توجیهی آموزشی زائران حج تمتع شهرستان بیرجند
  • سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • (تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • زیارت بقیع در سالروز شهادت صادق آل محمد (ص)