Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رئیس مجمع خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری اراک روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:مبلغ اهدایی برای ایجاد یک اتاق عمل، اتاق بستری و ۲ تخت اورژانس در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک سرمایه گذاری می شود.

«محمدمهدی همتی» افزود: عملیات اجرایی مرحله سوم توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک تیرماه امسال کلید خورده است و ظرف مدت ۱۸ تا ۲۴ ماه آینده بخش های هدفگذاری شده تکمیل و برای استفاده بیماران راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ایجاد اتاق عمل، بخش جراحی، آی سی یو جراحی، اورژانس جراحی و بخش آموزش و پیشگیری  از جمله اهداف ترسیم شده در عملیات گا سوم توسعه ای بیمارستان ایت الله خوانساری اراک است.

 رئیس مجمع خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت:۳۰۰ میلیار ریال اعتبار برای توسعه و تجهیز گام  سوم اعتبار نیاز است.

همتی افزود: با بهره بردرای از اهداف درمانی مرحله سوم اینمرکز درمانی شمار تخت های بستری این بیمارستان به ۲۱۰ تخت افزایش می یابد. 

بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به عنوان مرکز مادرتخصصی درمان سرطان استان مرکزی و غرب کشور مطرح است که خدمات شیمی درمانی و پرتودرمانی به بیماران ارایه می کند. 
استان مرکزی با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت با ۱۲ شهرستان دارای ۲۰ بیمارستان فعال با یک هزار و ۹۴۵ تخت مصوب و ۷۵۰ تخت فعال در قالب ۸۵ بخش درمانی است.

۶۹۹۱/۶۰۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی اراک بهداشت و درمان سرطان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شب گذشته پیکر خون‌آلود جوانی حدود ۳۷ ساله به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافت که هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود، اما معاینات اولیه پزشکان نشان داد که جوان مذکور علائم حیاتی ندارد و بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان باخته است.

بیشتر بخوانید: ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر

کادر درمانی بلافاصله ماجرا را به عوامل انتظامی مستقر در بیمارستان اطلاع دادند و لحظاتی بعد قاضی ویژه قتل عمد مشهد در جریان جنایت مسلحانه قرار گرفت. با توجه به اهمیت موضوع، قاضی دکتر صادق صفری که احتمال می‌داد انتقال‌دهندگان مجروح به مرکز درمانی نقشی در وقوع حادثه داشته باشند، بی‌درنگ دستور بازداشت افراد مظنون را تلفنی صادر کرد و سپس برای انجام تحقیقات میدانی عازم بیمارستان شد.

دقایقی بعد، با حضور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب در مرکز درمانی، مشخص شد ضارب برادر مقتول و جوان ۳۱ ساله‌ای است که مجروح را به مرکز درمانی رسانده بود و قبل از آنکه در جریان مرگ برادر بزرگ‌ترش قرار گیرد، با دستور تلفنی مقام قضایی توسط نیروهای کلانتری قاسم‌آباد بازداشت شده بود.

طولی نکشید که با کشف ده‌ها میلیارد چک خون‌آلود در جیب مقتول، بررسی‌های تخصصی آغاز و سلاح ضارب نیز کشف شد.

در همین حال شب گذشته قاضی دکتر صفری با تایید دستگیری ضارب مسلح در مرکز درمانی گفت: بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.

وی افزود: تحقیقات پلیسی توسط گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ محمد مرادی (افسر پرونده) ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228982 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت