Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محسن هاشمی در یکصدو پنجاه و هفتمین جلسه شورا و در آستانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری گفت: امیدواریم جمعه آینده، شهروندان تهرانی با مشارکت فعال در انتخابات، نقش خود را در مدیریت شهری ارتقا دهند، سیاست محله محوری یکی از راهبردهای شورای پنجم است که براساس تمرکز زدایی از مدیریت شهری و اعطای اختیارات به مناطق و محلات طراحی شده و شورای محله بهترین بستر و ابزار برای تحقق این راهبرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورایاران می توانند در تصمیم گیری های محلی نقش آفرینی کنند تاکید کرد:  شهرداران مناطق نیز با توجه بیشتر به پروژه های محلی، از خرد جمعی و نظرات شورایاری در تشخیص و حل مسایل بوسیله پروژه های محلی استفاده کنند.

وی برگزاری الکترونیک این انتخابات را تمرینی برای ارتقای فناوری در انتخابات جمهوری اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد با موفقیت این تجربه در انتخابات آتی نیز شاهد استفاده از فناوری بومی در برگزاری سالم و با صحت و سرعت بالای انتخابات باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: برگزاری انتخابات شورایاری نیازمند تلاش گروهی و بین سازمانی گسترده ای است که با محوریت ستاد انتخابات شورایاری و معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری و همکاری دولت بویژه وزارت کشور و وزارت آموزش وپرورش، نیروهای انتظامی و نظامی، صداوسیما، قوه قضاییه و سایر مراجع ذیربط می باشد که از طرف همکارانم در شورای شهر تهران، از همکاری همه این دستگاهها قدردانی می کنم.

محسن هاشمی در پایان سخنان خود در یکصدو پنجاه و هفتمین جلسه شورا بیان داشت: وعده ما با شهروندان محترم تهرانی، روز جمعه در بیش از 1700 صندوق اخذ رای در 354 محله تهران خواهد بود تا با یاری یکدیگر تهرانی بهتر بیافرینیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الکترونیک دولت رئیس شورای شهر تهران شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، بطور تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟