Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@16:45:51 GMT

انعقاد موافقت نامه اتصال ریل به مجتمع بندری کاسپین

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۴۸۶۳

انعقاد موافقت نامه اتصال ریل به مجتمع بندری کاسپین

به منظور تسریع در مسیر ساخت مسیر ریلی میان مجتمع بندری کاسپین و خط ریل سراسری کشور، موافقت نامه همکاری مابین این سازمان و شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در محل این وزارتخانه در تهران منعقد شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، این موافقت نامه همکاری در راستای عملیاتی کردن تفاهم نامه مشترک اسفندماه سال گذشته دو طرف در مسیر احداث خط اتصال راه آهن رشت - انزلی به مجتمع بندری کاسپین به امضاء رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان و دکتر خیرا… خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موافقت نامه فوق به منظور اجرایی کرددن خط ریلی فوق، میان دو طرف منعقد شد و براساس آن طرفین متعهد شدند سازوکارهای اداری، فنی، حقوقی و مالی لازم جهت اجرای پروژه احداث خط اتصال راه آهن رشت-انزلی به مجتمع بندری کاسپین را در دستورکار قرار دهند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال حمل و نقل راه آهن روابط عمومی و امور بین الملل وزارتخانه وزیر راه و شهرسازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد