Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلامی با اظهار امیدواری از آغاز سرگیری پروازهای هواپیمایی از کرج به مشهد، گفت: ضوابط ایمنی فرودگاه بین المللی پیام محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد اسلامی» با حضور در فرودگاه بین المللی پیام کرج که امروز (سه شنبه 1 مرداد) برگزار شد، گفت: حمایت ویژه ای از طرف دولت و مسئولان در جهت توسعه فرودگاه پیام صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهتمام های صورت گرفته در جهت اتخاذ ممیزهای لازم برای بهره برداری از فرودگاه پیام، افزود: نزدیک بودن فرودگاه فتح و پیام با عملیات اجرایی سپاه در قالب نشانه گذاری ایمن سازی شده است.

 

به گفته اسلامی، اصلاحاتی در اساسنامه فرودگاه پیام با همت نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی با هدف بهره مندی از خدمات پروازی در هیئت دولت صورت گرفته است که براساس آن این مطلب در دستور کار دولت است.

 

فرودگاه بین المللی پیام، ثروت ملی کشور است

 

به گفته اسلامی، رادار منطقه پروازی تهران روز گذشته در کوشک بزم قم افتتاح شد و با قدرتی که دارد، پروازها را می تواند مراقبت و ایمن سازی کند و این لایه سازی ایمنی از عواملی است که در جهت بهبود کیفیت پرواز اثرگذار است.

 

اسلامی از فرودگاه بین المللی پیام به عنوان ثروت ملی کشور نام برد و گفت: ضریب ایمنی پروازها و استانداردسازی پرواز در قالب اقدامات مهندسان صورت گرفته است تا به زودی شاهد بهره برداری از فرودگاه بین المللی پیام به عنوان یک ثروت ملی کشور  برای مردم و فعالان اقتصادی در کاربرد، بهره برداری لازم انجام شود.

 

وزیر راه و شهرسازی در پایان با تقدیر از اهتمام ها و پشتکار مسئولان فرودگاه پیام مطرح کرد: ملاحظاتی در خصوص استانداردهای بین المللی برای پروازهای بین المللی فرودگاه پیام باید صورت می گرفت که امروز جواز پروازهای مسافرتی و خدمات هوایی به زودی محقق می شود. 

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند اردبیل شیراز استان همدان نماز جمعه ارزانی شبستان مسکن روزنامه ایمنی پروازها فرودگاه پیام البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد