Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:48:17 GMT

۲ واحد قصابی در بافق پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۵۱۲۲

۲ واحد قصابی در بافق پلمپ شد

دکتر فرزانه سالاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازرسان بهداشتی این شبکه در بازدید از مراکز عرضه، بیش از ۳۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز حاصل از کشتار غیرمجاز را از ۲ و احد قصابی کشف کردند.
وی افزود: این موضوع به مقام قضایی گزارش و با دستور دادستان نسبت به پلمپ ۲ واحد مذکور اقدام شد.
این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه کشتار غیرمجاز بدون نظارت دامپزشکی و تأیید سلامت دام صورت می گیرد؛ امکان ورود لاشه های غیر بهداشتی به چرخه مصرف و آسیب به سلامت مصرف کنندگان وجود دارد که باعث انتشار بیماری هایی مانند تب کریمه کنگو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالاری با اشاره به فصل گرما و احتمال شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو از شهروندان خواست: از خرید گوشت از مراکز غیرمجاز گوشت خریداری نکنند.
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بافق خاطر نشان کرد: شهروندان هنگام خرید به مهر و لیبل بهداشتی الصاق شده بر روی لاشه ها که بیانگر نظارت دامپزشکی و متضمن سلامت گوشت است توجه کنند.
وی تصریح کرد: در صورت مشاهده لاشه بدون مشخصات: نام کشتارگاه، تاریخ تولید، تاریخ مصرف و شرایط نگهداری مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان با شماره ۳۲۴۳۷۳۱۲ اطلاع دهند.
گشت مشترک دامپزشکی، پلیس و مرکز بهداشت بافق دائم در حال سرکشی و جلوگیری از کشتار غیر مجاز و عرضه گوشت غیر بهداشتی به مردم است.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.
۷۵۴۳/ ۶۱۹۷
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دامپزشکی بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6092086

دیگر خبرها

  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد