Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:12:21 GMT

زمینه ازدواج آسان جوانان استان بوشهر فراهم شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۵۱۲۶

زمینه ازدواج آسان جوانان استان بوشهر فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه‌شنبه در نشست هماهنگی آئین اهدای جهیزیه به ۲۰ زوج جوان استان بوشهر اظهار داشت: ترویج ازدواج آسان و کمک به جوانان در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه اهدای جهیزیه به ۲۰ زوج جوان در قالب طرح احسان مسجد و اولین قدم همکاری مشترک سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: امیدواریم در مراحل بعدی شاهد توسعه اجرای طرح‌هایی به منظور تقویت امر ازدواج و حفظ کیان خانواده باشیم.

وی با تأکید بر لزوم کمک به امر ازدواج جوانان، تصریح کرد: جهیزیه اهدایی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان است که امیدواریم این کمک‌ها موج برکت در زندگی این زوج‌ها باشد.

حجت‌الاسلام سروستانی بر لزوم استمرار توانمندسازی اقتصادی زوج‌های جوان تأکید، و اظهار امیدواری کرد که این طرح زمینه مناسبی برای ارتقا وضعیت معیشتی اقشار کم‌درآمد جامعه فراهم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: در پایان این مراسم به ۲۰ زوج جوان ۱۲ قلم کالای اساسی با ارزش ریالی بیش از ۸۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

آئین اهدای جهیزیه به ۲۰ زوج جوان استان بوشهر چهارشنبه دوم مرداد ماه ۹۸ از ساعت ۹ لغایت ۱۱ در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4673969

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تبلیغات اسلامی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ سید علی اصغر پور بهشت گفت: در مرحله اول توزیع این برنامه ۱۵۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد که این کار به نیابت از شهدا اجرا شد.
وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل کالا‌های اساسی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، جاروبرقی، اتو و دیگر کالا‌های مورد نیاز است که ارزش ریالی هر سری ۴۰۰ میلیون ریال است.

دیگر خبرها

  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد