Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور جمهور با همراهی وزیر راه و شهرسازی و استاندار البرز از روند پیشرفت قطار برقی گلشهر ـ شهر جدید هشتگرد بازدید کرد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، اسلامی وزیر راه و شهرسازی، استاندار البرز و جمعی از مسئولان ملی و استانی از پروژه قطار برقی شهر جدید گلشهر ـ هشتگرد بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه از سال 70 توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد آغاز شده و مسیر قطار برقی در حاشیه ضلع شمال آزاد‌راه کرج ـ قزوین به صورت هم‌سطح پیش‌بینی شده و مشتمل بر 3 گالری اس و حدوداً 17 دهنه پل و 60 آبرو در این مسیر قرار دارد.

بهره‌برداری از مجتمع ‌پرورش ‌ماهی در کرج با حضور معاون اول رئیس جمهوربازدید معاون اول رئیس جمهور از پروژه ‌آزادراه شهید همت ـ کرج

میزان پیشرفت فیزیکی بخش سیویل کل پروژه تا تاریخ 26 تیرماه 98 برابر 97 درصد است.

همچنین میزان پیشرفت فیزیکی کل پروژه تا تاریخ 26 تیرماه 98 برابر 86 درصد است.

تاکنون 6 هزار و 455 میلیارد ریال برای این پرپژه هزینه شده و 2 هزار و 500 میلیارد ریال نیز برای تکمیل آن نیاز است.

انتهای پیام/ش

R1377/P1377/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی