Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با پخش قسمت چهارم از مرحله نيمه نهايي، عصر جديد در آستانه آغاز مرحله فينال قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري آريا از باشگاه خبرنگاران، نخستين اجرا از قسمت چهارم مرحله نيمه نهايي عصر جديد را گروه پيراميد برعهده گرفتند. آن‌ها هم روي صحنه گل کاشتند و هم با ژيمناستيک، گل ساختند.
امين حيايي در ابتدا به اجراي اين گروه راي منفي داد، اما در ادامه با هيجان راي خود را سفيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنين معاون فرهنگي اجتماعي منطقه پانزده شهرداري تهران که بين مهمانان حضور داشت، از فراهم کردن مکاني مناسب در منطقه توسط خيرين و شهرداري براي تمرين اين گروه مستعد خبر داد.
زهرا بيرامي؛ دومين شرکت کننده برنامه چهارم از مرحله نيمه‌نهايي عصر جديد بود. دختر ژله‌اي با لباس طلايي توانست تير‌هاي آتشين را با چشم‌بند روي چشم به هدف شليک کند. سيد بشير حسيني تنها داوري بود که چراغ خود را براي اين اجرا قرمز نگه داشت.

فاطمه عبادي؛ آخرين اجرا از برنامه چهارم را برعهده گرفت.
عبادي با هنر نقاشي، دغدغه بزرگ کودکان کار را به نمايش گذاشت. نکته جالب اين اجرا هيجاني شدن داوران بود. آن‌ها هم با تاثير از اين ورکشاپ، دست به کار شدند و خاک‌بازي خيره‌کننده انجام دادند و مورد تشويق پي‌درپيِ حضار قرار گرفتند.
در پايان چهارمين قسمت مرحله نيمه نهايي داوران فاطمه عبادي و گروه پيراميد را برگزيدند و حالا بايد منتظر بمانيم که مردم کدام گروه را انتخاب مي‌کنند.

در پايان زهرا بيرامي با لهجه آذري از مردم آذربايجان تشکر کرد. سپس عليخاني گفت «من آذري بلد نيستم، اما متوجه شدم که تشکر کرديد و نشان مي‌دهد که من استعداد زبان آذري دارم.»
گفتني است تاکنون، محمد زارع و پارسا خائف از ميان بيش از 300 گروه شرکت کننده در اين مسابقه پس از گذر از مراحل مختلف، به فينال رسيده‌اند و ظرف چند هفته آينده، عصرجديد استعداد‌هاي برتر خود را خواهد شناخت.
اين برنامه روز‌هاي يکشنبه و دوشنبه حوالي ساعت 22:30 با رويکرد استعداديابي در زمينه‌هاي هنري، ورزشي و سرگرمي پخش مي‌شود.
اين مسابقه تلويزيوني با اجراي احسان عليخاني و داوري رويا نونهالي، آريا عظيمي نژاد، بشير حسيني و امين حيايي روي آنتن مي‌رود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر دبستان امیرکبیر گفت: دانش آموزان با کسب قبولی در مرحله اول به مرحله نیمه نهایی این مسابقات کشوری راه یافتند.

نسرین غبیشاوی گفت: در این دوره از مسابقات سه کلاس پایه ششم شرکت کرده بودند و کلاس ششم میعاد یک با هدایت سیده ملیحه شریعتی توانست با موفقیت در مرحله اول کشور به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

وی افزود: آزمون مرحله نیمه نهایی این لیگ علمی بیست اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در دوره چهاردهم به مرحله نیمه نهایی و در دوره شانزدهم لیگ علمی بین المللی پایا به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه پیدا کرده بودند.

وی افزود: امسال نزدیک به ده هزار دانش آموز در این مسابقه علمی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا