Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی طهرانچی در این بخشنامه اعلام کرد: امور مربوط به پژوهانه اعضای هیأت علمی برعهده پژوهشگاه است و مرجع بررسی و تشخیص ضرورت و صلاحیت راه‌اندازی نشریه، معاونت های موضوعی هستند. پایش و اعتبارسنجی نشریات علمی، صدور و لغو مجوز و امور زیرساختی نشریات علمی نیز بر عهده پژوهشگاه است.

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه آزاد، طبق این بخشنامه، فرصت های مطالعاتی پس از تأیید معاونت های موضوعی برحسب سیاست های مربوطه، امور مربوط به تشویق مقالات، صدور مجوز برگزاری همایش های علمی ملی و بین‌المللی پس از تأیید معاونت های موضوعی و صدور مجوز برای شرکت در همایش های بین‌المللی برعهده پژوهشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پژوهشگاه امور طرح های برون دانشگاهی، کمیسیون انتشارات علمی و امور کتابخانه ها، امور کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه و امور مربوط به برگزاری و شرکت در جشنواره ها، مراسم هفته پژوهش و نمایشگاه های دستاوردهای پژوهشی را برعهده دارد. 

امور طرح های تحقیقاتی غیر از پایان‌نامه که توسط اساتید (به عنوان پژوهشگر) در قالب طرح های درون دانشگاهی ارائه می شود، از فعالیت های پژوهشگاه تعریف می شود و ارزیابی طرح های تحقیقاتی دانشجویی برعهده باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است.

در این بخشنامه تأکید شده است که امور تألیف کتب درسی برعهده معاونت های موضوعی است، اما تألیف کتب علمی غیردرسی برعهده پژوهشگاه خواهد بود.

براساس بندهای این بخشنامه؛ تأسیس و عضویت در انجمن های علمی اساتید برعهده معاونت های موضوعی است. انجمن های علمی دانشجویی جزو فعالیت های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تعریف می شود و با توجه به اینکه برنامه علمی به دبیرخانه پایش واگذار شده و دبیرخانه پایش در پژوهشگاه مستقر است، بحث قطب های علمی به پژوهشگاه واگذار می شود. همچنین شرکت در کارگاه های تخصصی (workshop) تخصصی داخل کشور و برگزاری آن برعهده پژوهشگاه و دبیرخانه پایش است.

همچنین تمامی امور رساله ها و پایان‌نامه های دانشجویی برعهده معاونت های موضوعی بوده و امور مربوط به مسابقات علمی برعهده باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام حسین طهماسبی در دیدار با استاندار یزد و جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری، افزود: ضمن تلاش برای تعامل و هم افزایی حداکثری از هرگونه اقدام که موجب تداخل قوا شود پرهیز می‌شود و در این راستا جلب رضایت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی نظام مد نظر است   وی تصریح کرد: قوانین و مقررات، وظایف و ضریب مسئولیت هر دستگاه را در امور مهم اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... مشخص کرده است و نباید با اندیشه خدمت، با تغافل از وظیفه ذاتی دستگاه خود، عهده دار مسئولیت و رسالت سایر دستگاه‌ها شد.

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • ژن درمانی به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان