Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اندیشکده یقین گفت: ایران اسلامی هم اکنون آنچنان در صلابت قرار دارد که اگر کسی بزند، امکان ندارد بتواند فرار کند و باید جوابش را بگیرد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در جمع دانشجویان طرح ولایت گفت: خط امام خط انبیا و ائمه است و  از آدم تا خاتم و از علی(ع) تا انتهای زمان در آخرالزمان در زمان عصر پس از ظهور این خط در یک مسیر ممتد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: کسی که از خط انبیا و ائمه خارج شود، طبیعی است که از صراط مستقیم خارج شده است و طلب ما «اهدنا الصراط المستقیم» بوده است. برای اینکه راه را گم نکنیم رازش در گم نکردن راه انبیا است که در عصر غیبت در مفهومی عام به نام ولایت جمع شده است که نماد ان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

عباسی با اشاره به دهه کرامت گفت : آمدن و رفتن ولادت ها و تقویمی برخورد کردن با آنان مناسب نیست و باید به صورت معرفتی با این ولادت ها و شهادت ها برخورد کرد. از دلایل بروز جمهوری اسلامی حضور امام رضا(ع) و حضرت معصومه است. اولین باری است که اهل دین می توانند با حضور نائب امام عصر و حضور مردمی و با آزمون و خطا کردن، 40 سال حکومت دینی را رقم بزنند.

وی درادامه سخنان خود افزود : ما گام اول را طی کرده ایم و درگیر گام دوم هستیم. اصل دوره تمدن سازی در دوره شما شکل میگیرد چرا که تا سال 1440 شما دوره ی جوانی خود را پشت سر گذاشته اید.

 رئیس اندیشکده یقین تاکید کرد: در حوزه گام دوم مد نظر مقام معظم رهبری، کار نظری تئوریک بشود، صرفا این 7 توصیه ای که به نسل شما جوانان کرده اند به توصیف این موارد محدود ختم نشود. یعنی چه ابعادی را مدنظر قرار دهیم و چه ملاحظاتی داشته باشیم که این موارد رقم بخورد.

عباسی در ادامه گفت: مهمترین الگوی تحقق گام دوم انقلاب زندگی انبیا و ائمه است. نسل شما باید روش تهدید شناسی و روند تبدیل تهدید به فرصت را بداند.

وی با اشاره به مدل شیعه در دوران تاریخ گفت: شیعه مدلش صدف است که اگر سنگی درون آن بیندازی نمی‌میرد و آن را به مروارید تبدیل می کند. پایه اینکه نسل جوان انقلابی ما بتواند تمدن ساز شود این است که از مرحله اسلام به مرحله ایمان برسد.

چرا سخنرانی حسن عباسی در دانشگاه علم و فرهنگ لغو شد؟اظهارات حسن عباسی درباره مکتبی که آخوندی در دولت ایجاد کردحسن عباسی: مشکلات کشور با ارتباط با آمریکا حل نخواهد شد

 عباسی با اشاره به ساخته های رسانه ای جهان غرب گفت: درفصل سوم سریال «هام لند»،در ابتدای مذاکرات هسته ای ، آمریکایی ها استهاله نظام را با نفوذ در سپاه به نمایش می گذارند و باید گفت سوپرکماندوهایی که در خلیج فارس دستگیر شدند و خود را خیس کردند،این ها می خواهند ایران را تغییر رژیم دهند!

وی افزود: ایران اسلامی هم اکنون آنچنان در صلابت قرار دارد که اگر کسی بزند، امکان ندارد بتواند فرار کند و باید جوابش را بگیرد.

 عباسی گفت: ما در حال تمدن سازی و ارائه رویای اسلامی_ایرانی هستیم. سیستم عامل جهانی پس از مرگ ایدئولوژی آمریکایی در 15 سال آینده، سیستم عامل اسلامی است. دولت پیرها کنار خواهند رفت و دولت جوان انقلابی سرکار خواهد آمد.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حسن عباسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسن عباسی حسن عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد
  • مدیریت دوگانه آب بزرگترین ضربه به کشاورزان کشور
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • اولین کسی که بایرن را رد نکرد: برادرزاده پدرخوانده!‏
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های