Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:23:30 GMT

آتش بس زیدان در دعوای زیدان- بیل

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۵۹۸۸

آتش بس زیدان در دعوای زیدان- بیل

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید می‌گوید با بازی ندادن به گرت بیل در جریان دیدار رئال و بایرن مونیخ قصد بی‌احترامی به او را نداشته و بیل خودش حاضر به بازی نشده.

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی است که تنش بین زین‌الدین زیدان و گرت بیل و به خصوص مدیران برنامه‌ها و مشاورین او بالا گرفته و از این گذشته رسانه‌های مختلف با انتقاد از رفتاری که رئال مادرید و زیدان با ستاره کهنه‌کار این تیم در پیش گرفته‌اند، از بی‌مهری همیشگی رئال به ستاره‌هایش بعد از سالها تلاش آنها برای این باشگاه می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما زین‌الدین زیدان در پاسخ به این انتقادها به دفاع از خود برخاسته و می‌گوید بازی ندادن به گرت بیل در بازی رئال مقابل بایرن مونیخ که به ناراحتی‌های بسیاری منجر شده تصمیم او نبوده است. زیدان می‌گوید به هیچ وجه قصد بی‌احترامی به گرت بیل را نداشته این خود بیل بوده که حاضر نشده در این بازی به میدان برود.

 

صحبتهای زیدان که در رسانه‌های اسپانیایی بازتاب زیادی داشته امروز در صفحه اول روزنامه آ اس به چاپ رسیده است.

 

 

البته زیدان هفته پیش گفته بود امیدوار است بیل هر چه سریعتر رئال را ترک کند چون این به نفع همه خواهد بود. بعد از آن بود که مدیر برنامه‌های بیل از این اظهارات زیدان به شدت انتقاد کرده و آن را مایه تاسف خواند.

 

اما زیدان دیروز در یک کنفرانس خبری درباره تنشی که بین او و گرت بیل یپش آمده و عدم حضور گرت بیل در بازی مقابل بایرن مونیخ از خود دفاع کرد و گفت:" من سعی می‌کنم درباره این موضوع و مساله گرت خیلی روشن و شفاف صحبت کنم".

 

سرمربی رئال در ادامه گفت:" اول اینکه من به هیچکس بی‌احترامی نکرده‌ام به خصوص به یک بازیکن. من همیشه گفته‌ام بازیکنها از همه چیز مهمتر هستند و هر زمان که بازیکنی عضو باشگاه رئال مادرید باشد من با او هستم".

 

 

زیدان در ادامه اضافه کرد:" دوم اینکه من گفتم باشگاه دارد سعی می‌کند بیل را واگذار کند. همین. سوم اینکه آن روز در بازی مقابل بایرن گرت بازی نکرد چون خودش نخواست بازی کند. او گفت باشگاه در حال مذاکره برای خروج او از رئال است و به همین دلیل نمی‌خواهد بازی کند. بیل تا این لحظه از ما نخواسته که فردا بازی نکند".

 

در ادامه صحبتهای زیدان وقتی خبرنگاران دوباره از بیل پرسیدند زیدان در پاسخ گفت:" مدام در مورد این ماجرا سوال می‌کنید ولی هر چه بپرسید فعلا چیزی تغییر نخواهد کرد. گرت بیل امروز با ما تمرین می‌کند. باشگاه هم هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد".

 

گرت بیل زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد

یک هواپیمای مسافربری کویتی که از فرودگاه بین المللی بانکوک به پرواز درآمده بود، به دلیل دعوای زنان کویتی مجبور به بازگشت به فرودگاه و فرود اضطراری شد.

به گزارش شفقنا؛ این هوپیما پس از دعوای شدید و خشونت آمیز چند زن کویتی و زد و خورد آنها، مجبور به بازگشت به فرودگاهی شد که از آن به پرواز درآمده بود.

براساس این گزارش، این هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی کویت، از تایلند به مقصد کویت به پرواز در آمده بود که با دعوای  شدید چند زن کویتی و حمله به افسر امنیتی هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

دادستان عمومی کویت امروز(یکشنبه) اعلام کرد: این نزاع، خلبان هواپیما را مجبور کرد تا به منظور حفظ امنیت سرنشینان آن به فرودگاه بانکوک برگردد.

براساس اعلام دادستان کویت، پرونده متهمان به منظور رسیدگی به مراجع ذیربط ارجاع شده است.

مطالعه بیشتر: استفاده از فناوری برای حداکثرسازی سود/ پلتفرم تجارت الکترونیک برای بخش نفت کویت راه‌اندازی می‌شود
در گزارش رسانه ها هویت مسافرانی که با هم درگیر شده بودند، مشخص نشده و تنها به کویتی بودن انها اشاره شده است. براساس بیانیه خطوط هوایی کویت، این نزاع باعث هرج و مرج در هواپیما و نگرانی دیگر مسافران و تاخیر در  پرواز شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد