Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنتاگون افزایش منابع مالی برای انجام ماموریتی محرمانه توسط بالگردهای بلک هاوک ارتش آمریکا بر فراز واشنگتن را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، در گزارش پایگاه خبری بلومبرگ درباره این ماموریت آمده است، وزارت دفاع آمریکا از کنگره درخواست کرده، مجوزی را برای تخصیص بودجه بیشتر به منظور پشتیبانی از این ماموریت محرمانه صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش آمریکا برای حفظ و نگهداری ۱۰ هلیکوپتر بلک هاوک، خدمه‌ آن‌ و استفاده از آن در ماموریتی که شامل نیروهای فعال و ذخیره می‌شود، به ۱.۵۵ میلیون دلار بیشتر نیازمند است.

این بودجه مضاعف همچنین صرف اتاق ویژه‌ای برای بررسی اسناد محرمانه اطلاعاتی و حساس خواهد شد.

وزارت دفاع آمریکا در سندی که برای افزایش بودجه این ماموریت تنظیم کرده،‌آورده است: بدون افزایش منابع مالی ارتش قادر نخواهد بود که این ماموریت را به انجام برساند.

یک سخنگوی ارتش به پایگاه خبری هیل گفت، این ماموریت محرمانه در اوایل سال مالی ۲۰۱۹ که از یکم اکتبر ۲۰۱۸ شروع می‌شود، آغاز شده و هم‌اکنون در حال انجام است اما مشخص نیست که چه مدت به طول می‌انجامد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا پنتاگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم