Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشتریان بانک‌سرمایه می‌توانند از طریق ثبت درخواست در اینترنت بانک سرمایه از امکان «برداشت وجه نقد از خودپردازهای بانک سرمایه بدون نیاز به کارت» بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، به دنبال گام‌های موثر این بانک در ارائه سرویس‌های جدید در حوزه پرداخت و دریافت وجوه، به تازگی سرویس «برداشت وجه بدون کارت» جهت برداشت وجه بدون کارت از دستگاه‌های خودپرداز بانک‌سرمایه در اختیار مشتریان ارجمند قرار گرفته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای استفاده از این خدمت، لازم است مشتری با ورود به سامانه اینترنت بانک خود، از بخش «انتقال وجه»، گزینه «برداشت وجه بدون کارت» را انتخاب نموده و با ورود به بخش «برداشت وجه» نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی و ثبت مبلغ قابل برداشت (تا سقف روزانه ۲ میلیون ریال) اقدام نمایند تا «شناسه برداشت وجه» برای شخص گیرنده وجه ارسال شود.

 

در ادامه، شخص گیرنده وجه می‌تواند با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک‌سرمایه و بدون نیاز به کارت، از منوی «خدمات بدون کارت» سرویس «برداشت وجه بدون کارت» را انتخاب نموده و با وارد کردن «شناسه برداشت وجه» (که از طریق پیامک دریافت نموده) و «رمز برداشت تولید شده» (که مستقیما از صاحب حساب دریافت می‌کند)، مبلغ موردنظر را برداشت نماید.

 

در صورتی که مشتریان بانک‌سرمایه از صدور مجوز «برداشت وجه بدون کارت» برای شخص دیگر منصرف شده باشند، می‌توانند از طریق اینترنت‌بانک درخواست برداشت بدون کارت خود را قبل از زمان انقضا (۱۰دقیقه از زمان ثبت درخواست) لغو نموده یا پیامک مربوط به ارسال شناسه برداشت وجه را مجددا برای شخص دریافت کننده وجه ارسال نمایند.

 

مشتریان ارجمند برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir مراجعه کرده و یا با صدای سرمایه به شماره ۴۳۷۳ تماس حاصل نمایند.

 

راهنمای کاربری استفاده از این سرویس برای مشتریان گرامی از طریق فایل پیوست نیز قابل دریافت است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند شیراز روزنامه نماز جمعه اردبیل معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی کارت به کارت بانک سرمایه بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم منتشر شد.

حافظان قرآن کریم که در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده اند می‌توانند کارت ورود به آزمون مرحله اول خود را با وارد کردن کد ملی داوطلب از اینجا دریافت کنند.

آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند؛ لذا به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شده و قبول شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

کد خبر 6090077 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی