Web Analytics Made Easy - Statcounter

میقانی از بهره برداری یک دوربرگردان ایمن با بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه بزرگراه گرگان-کردکوی واقع در غرب استان خبرداد و گفت: این دوربرگردان از پروژه های اولویت داری است که ساخت آن در سال ۹۸ به تصویب کمیسیون ایمنی راه های استان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، «مهدی میقانی» افزود: این دوربرگردان پیش از این به شکل نوک منقاری بوده که به جهت افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و بهبود ترددها به شکل UTURN و استاندارد و مورد تائید آیین نامه 415 که نوع بریدگی ها را مشخص می کند، ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه برای اجرای این دوربرگردان پیمانکار خاصی گرفته نشده و فقط با امکانات و تجهیزات و ماشین آلات موجود اداره کل اجرا شده، اظهارکرد: قطع درختان اطراف دوربرگردان و انتقال آنها به محور گرگان- آق قلا برای کاشت مجدد، زیرسازی و آسفالت اضافه عرض ها و ساخت 2 کیلومتر راه و نصب گاردریل جهت رفاه حال و دسترسی ایمن کاربران جاده ای و جلوگیری از واژگونی خودروها در ضلع شمال و جنوب بریدگی از جمله کارهایی است که برای احداث این دوربرگردان انجام شده است.

 

به گفته میقانی، تجدید خط کشی ها و اصلاح روشنایی محور براساس طرح جدید، تهیه و نصب تابلوهای اطلاعاتی مورد نیاز و استفاده از بلوک های بتنی مفصلی در ساخت دوربرگردان، از کارهای اجرایی دیگر در این دوربرگردان است.

 

وی یادآورشد: این دوربرگردان به نام ورسن و در کیلومتر پنج بزرگراه گرگان- کردکوی واقع است.

 

استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر راه دارد.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اردبیل کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول دزفول روزنامه آیت الله اعرافی بهره برداری از پروژه دوربرگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی

سید محمد حسینی گفت: استان گلستان دارای بیش از سه هزار هکتار بافت فرسوده است و این میزان از فرسودگی موجب شده تا گلستان در رده استان‌های خطرپذیر قرار گیرد.

او افزود: در این راستا اقدامات زیادی در راستای نوسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری از جانب وزارت راه وشهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران در دستور کار قرار دارد.

حسینی ادامه داد: با انجام این اقدامات میزان قابل توجهی از مسکن در بافت فرسوده گلستان نوسازی شده و معابر محلات هدف بازآفرینی شهری آسفالت شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در شهر گرگان نیز پس از تدقیق بافت فرسوده شاهد کاهش مساحت بافت بودیم که علت این امر افزایش نوسازی در بافت فرسوده است.

او گفت: در طرح تدقیق پس از نوسازی مسکن و محلات، مناطق نوسازی شده از بافت خارج می‌شود.

حسینی افزود: پیش از این در گرگان بیش از ۶۸۱ هکتار بافت فرسوده وجود داشت که پس از تدقیق این میزان به ۶۵۲ هکتار رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در ادامه گفت: طی اقدامات انجام شده در طرح تدقیق، دو پلاک جدید در کوی عرفان و چناران به محدوده محلات هدف بازآفرینی شهری گرگان اضافه شد.

او افزود: این طرح در کمیسیون ماده پنج استان تصویب و به شهرداری گرگان ابلاغ شده است.

حسینی ادامه داد: سازندگان گرگانی می‌توانند برای نوسازی مسکن در بافت فرسوده گرگان از ظرفیت بسته‌های تشویقی ۱۹ بندی استفاده کنند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در انتها یادآور شد: همچنین بر اساس این بسته‌های تشویقی صدور پروانه ساخت در محلات هدف بازآفرینی شهر گرگان رایگان و پروانه نظام مهندسی تا ۵۰ درصد تخفیف دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است