Web Analytics Made Easy - Statcounter

غزل سلطانی دختر تکواندوکار استان سمنان مقام قهرمانی دهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در کشور اردن را از آن خود کرد .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، غزل سلطانی در وزن پنجم نوجوانان در منفی ۵۲ کیلوگرم در رقابت‌های قهرمانی آسیا با چهار پیروزی متوالی توانست بر سکوی قهرمانی بایستاد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوگوپوش سمنانی در مبارزه نخست خود «سحر احمد» از فلسطین را پیش از پایان زمان قانونی و در پایان راند دوم با نتیجه ۳۶ بر صفر شکست داد .

سلطانی در ادامه نماینده ویتنام و قزاقستان را به ترتیب با نتایج ۴۰ بر چهار و ۲۵ بر چهار شکست داد و به فینال راه پیدا کرد .

دختر تکواندوکار استان سمنان در دیدار نهایی این رقابت‌ها نیز هوگوپوش میزبان را ۲۵ بر پنج از پیش رو برداشت تا صاحب مدال طلای آسیا شود .

دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۳۳۱ تکواندوکار از صبح روز یکشنبه سی تیر ۹۸ اردن آغاز و تا فردا یکم مردادماه نیز ادامه دارد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره کل ورزش و جوانان رقابت های قهرمانی آسیا روابط عمومی قزاقستان وزن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، رقابت‌های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت‌ها راه پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات بازماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت‌ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند