Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

قاسم حدادی فر یکی از با اخلاق ترین، باتجربه ترین و وفادار ترین بازیکنان به پیراهن باشگاهی است که در آستانه شانزدهمین سال حضورش در لیگ برتر قرار دارد. وی در ۱۵ دوره گذشته به جز یک نیم فصل بقیه فوتبالش را در ذوب آهن سپری کرده است.

کاپیتان باتجربه تیم ذوب آهن در خصوص آخرین شرایط این تیم قبل از دو بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* رفته رفته به روزهای حساس بازی با تیم الاتحاد نزدیک می‌شوید. آخرین شرایط تیم شما قبل از این بازی چطور است؟

- قاسم حدادی فر: بعد از تعطیلی لیگ یک استراحت ۲۰ روزه داشتیم و پس از آن تمرینات خوبی را آغاز کردیم و امیدوارم تا زمان رسیدن به این دو بازی تیم در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرد.

* تاخیر در شروع لیگ خللی در کار شما برای این دو بازی ایجاد نمی‌کند؟

- بهتر بود مسابقات لیگ برتر در زمان موعد آغاز می‌شد تا تیم ما در شرایط واقعی مسابقه قرار می‌گرفت و پس از آن با الاتحاد بازی می‌کرد. اما حالا ناچاریم بر تعداد بازیهای تدارکاتی اضافه کنیم. این بازیها کمک می‌کند اما قطعاً کار بازیهای رسمی و اصلی را نمی‌کند.

* در رقابتهای این فصل آسیا به واسطه بازی با تیم های عربستانی کمتر در خانه به میدان رفتید.

- این هم از بدشانسی ما است که باید همینطور با تیم‌های عربستانی رو در رو شویم و از بازیهای خانگی محروم شویم. دوست داشتیم شرایط به گونه‌ای بود که در اصفهان بازی‌های بیشتری را انجام می‌دادیم و هوادارانمان را هم داشتیم.

* فکر می‌کنید در آسیا تا کجا پیش بروید؟

- این دو بازی برای ما خیلی مهم است و اگر بتوانیم از مانع سخت الاتحاد که از ثروتمند ترین تیم‌های آسیایی است به سلامت عبور کنیم، امیدواری ما برای صعودهای بعدی خیلی بیشتر می‌شود. ذوب آهن یکبار طعم صعود به فینال آسیا را چشیده و خیلی دوست داریم این اتفاق یکبار دیگر هم بیفتد.

* تا حدود زیادی شاکله تیم شما برای فصل بعد حفظ شد. این موضوع هم به شما کمک خوبی می‌کند.

- این را هم در نظر بگیرید که سه بازیکن بسیار تاثیر گذار ما جدا شدند. البته ما جوانان خوبی داریم و فصل گذشته هم آقای منصوریان از ۲۵ بازیکن استفاده کرد که این نشان از پشتوانه سازی خوب در این تیم است. ضمن اینکه اضافه شدن سه بازیکن سرباز، محمدرضا خلعتبری و دو بازیکن خارجی هم به تیم ما کمک می‌کند. البته سربازها که هنوز تمرینی با تیم نداشته اند و خارجی‌ها هم که یکی دو جلسه است تمرین می‌کنند.

* به فصل گذشته برگردیم و شرایط بد ذوب آهن که به یکباره متحول شد.

- فصل گذشته را بد شروع کردیم. البته نباید همه تقصیرها را گردن آقای نمازی انداخت. ایشان خیلی زحمت کشیدند و می‌خواستند یک فوتبال جدید و مدرن را با ذوب آهن ارائه دهند. اما همه چیز دست به دست هم داد تا نتایج ما ضعیف شود.

* و چه اتفاقی افتاد که این شرایط به یکباره تغییر کرد؟

- آمدن آقای منصوریان در این اتفاق خیلی نقش داشت. حضور منصوریان شوک بزرگ و خوبی بود. منصوریان در تیم رفاقت و همدلی خاصی ایجاد کرد و باشگاه هم خیلی به این موضوع کمک کرد. بازیکنان هم به یکباره خواستند و در مجموع ورق برگشت و همه چیز به نفع ما شد.

* چیزی نمانده بود که فصل گذشته فوتبال راکنار بگذاری اما نه تنها از فوتبال نرفتی، بلکه با قدرت برگشتی و همان بازیکنی شدی که سابق بر این بودی. چه شد که این اتفاق افتاد؟

- در وهله اول خواست خدا بود و بعد از آن آقای منصوریان، باشگاه و همبازیانم به من خیلی کمک کردند. اعتماد به نفس من برگشت و خدا را شکر توانستم مهره مفیدی برای تیمم باشم.

* به خداحافظی از فوتبال فکر می‌کنی؟

- هنوز فکر نکردم اما تا زمانی که برای تیمم مفید باشیم بازی می‌کنم. هر زمان هم بفهمم که دیگر مفید نیستم خداحافظی می‌کنم و میدان را به جوانترها می‌دهم.

* امسال هم که اولین نفر با ذوب آهن تمدید کردی.

- این لطف مسئولان باشگاه است که مرا بعنوان بزرگتر تیم قبل از همه برای تمدید فرا می‌خوانند. در ذوب آهن همه چیز سر جای خودش است و همه سلسله مراتب را پیاده می‌کنند. این خیلی خوب است و این سیستم باشگاه ذوب آهن باید الگویی باشد برای همه باشگاه‌های دیگر.

* در لیگ نوزدهم مدعی قهرمانی هستید؟

- چهار، پنج تیم سرمایه گذاری خیلی خوبی برای قهرمانی در لیگ نوزدهم کرده‌اند. دست باشگاه ما از نظر مالی به اندازه این تیم‌ها باز نیست و نمی‌تواند خرج کند. اینجا همه چیز حساب و کتاب دارد و از ریخت و پاش خبری نیست. با همه این وجود ما هم تلاش می‌کنیم و در حد بضاعتمان برای قهرمانی هم می‌جنگیم. بقیه‌اش هم با خدا.

* از مدیران کارخانه ذوب آهن چه انتظاری دارید؟

- خدا را شکر مدیران کارخانه همیشه از تیم حمایت کردند و ما ممنون آنها هستیم. اما امسال شرایط ما خیلی ویژه است. تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان هستیم و این مسئولیت ما را سخت می‌کند. در مرحله گروهی خیلی خوب نتیجه گرفتیم و تنها تیم بدون شکست مسابقات هستیم و این باعث شده تا انتظارات از ما بالا برود. بازی‌های ما مقابل تیم عربستانی حکم بازیهای ملی را دارد و ما انتظار داریم در این مقطع مورد حمایت ویژه قرار بگیریم تا مقابل حریف عربستانی بتوانیم با شایستگی از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. ضمن اینکه از آقای یزدی زاده و همکارانش کمال تشکر را دارم، از این عزیزان می‌خواهم در این مقطع حساس محکمتر از قبل پشت تیم ذوب آهن بایستند. در آخر هم از هواداران ذوب آهن، مدیران و کارمندان باشگاه به خصوص آقای آذری و همه اعضای کادر فنی به خصوص خود آقای منصوریان و همه هم بازیانم بابت زحماتی که برای تیم کشیده و می‌کشند تشکر می‌کنم.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: قاسم حدادی فر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست

به گزارش قدس آنلاین، حمید درخشان ، در ارزیابی از وضعیت تیم پرسپولیس برای بازی با تیم آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خوبی دارد. ممکن است تا حدودی بازی برای پرسپولیس سخت باشد به دلیل اینکه بازی در زمین حریف برگزار می شود و بازیکنان آلومینیوم انگیزه مضاعفی برای بازی مقابل پرسپولیس دارند. به هر صورت چون حذفی است و با سایر بازی‌ها فرق می‌کند، تیم‌ها باید خیلی با احتیاط و تمرکز بالا بازی کنند تا از گردونه بازی‌ها خارج نشوند.

وی افزود: بازی با آلومینیوم بازی راحتی برای پرسپولیس نیست اما این توانایی را دارد که در اراک، آلومینیوم را شکست دهد تا مدعی قهرمانی جام حذفی نیز باشد چون توانایی‌های خوبی دارد و رو به جلو حرکت می کند و هماهنگ‌تر شده است. هرچند کار سختی را پیش رو دارد اما شکست این تیم غیرممکن نیست و می‌تواند از این میدان نیز پیروز بیرون بیاید.

این پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه همیشه آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس در بازی خانگی بوده گفت: همیشه این طور نبوده، پرسپولیس بعضی وقت‌ها در شرایط بدی به این تیم خورده که سبب گره خوردن بازی شده است آن هم در شرایط بد پرسپولیس. در شرایط خوب پرسپولیس این تیم همیشه بازی را برده و این طور نبوده که پرسپولیس را اذیت کند.

درخشان خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و پرسپولیس قطعا بازی سختی برابر این تیم خواهد داشت. امیدوارم بازی خوبی را ارائه دهد تا به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کند. درست است که پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما عالی نیست؛ اشکالاتی دارد که امیدوارم تا روز بازی برطرف شود اما در مجموع پرسپولیس الان بخت زیادی برای برد دارد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: تیمی که قصد قهرمانی دارد باید در تمام جام‌ها موفق عمل کند و تمرکزش تنها برای پیروزی در یک جام نباشد. این طور نیست که بگوییم لیگ برتر را جدی بگیرید اما برای جام حذفی برنامه نداشته باشید. فلسفه قهرمانی این است که در تمام جام‌ها موفق عمل کنی.

وی در پایان در خصوص تیم آلومینیوم نیز گفت: آلومینیوم تیم خوب، جوان و دونده‌ای است و انگیزه زیادی برابر پرسپولیس دارد و مطمئنا کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد اما پرسپولیس می‌تواند برنده دیدار باشد.

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۲ اورتون؛ قهرمانی پر! + ویدئو
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!