Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@02:02:30 GMT

اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف همدان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۶۹۸۷

اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف همدان اعلام شد

به گزارش ایکنا از همدان، نفرات برتر چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان اعلام شد.

برگزیدگان بخش آقایان
آقایان مهدی ساعد، احسان بیات و مسعود صفری به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته قرائت و حمیدرضا شکری، مجید شمخانی و محمد شکوری به ترتیب به عنوان مقام آوران اول تا سوم رشته ترتیل چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دور از مسابقات محمدمهدی اوسطی تنها مقام‌آور رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم، علی ترکاشوند، حمیدرضا دشتی و علی ترابی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم رشته حفظ 10 جزء، محمدجواد علیزاده و محمدرضا مصباحی پور رتبه اول و دوم رشته حفظ 20 جزء و محمد داوریان، محمود بابایی و مسعود داوری در جایگاه اول تا سوم رشته حفظ کل قرار گرفتند.

علیرضا الوندی، وحید روحی و سید یحیی شیخ الاسلامی به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته دعا خوانی، جواد مولایی، علی احمدوند و محمدصادق گمار، مقام آوران اول تا سوم رشته اذان و محمد مومنی، مسلم سلطانی و رضا رهایی روشن در جایگاه اول تا سوم رشته معارف حدیث قرار گرفتند.

وحید بهرامی نوید تنها مقام آور رشته حفظ موضوعی و حمیدرضا دشتی، محمود بابایی و وحید صفری به ترتیب به عنوان مقام آوان اول تا سوم رشته تفسیر این دور از مسابقات معرفی شدند.

برگزیدگان بخش بانوان
در بخش خواهران، لیلا شاهی، اعظم شیرزادی و فاطمه همایی رحیمی به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته حفظ 5 جزء و محبوبه شاحسینی، نرگس صادقی فر و معصومه سهرابی به عنوان مقام آوران اول تا سوم رشته حفظ 10 جزء قرآن معرفی شدند.

فاطمه شاحسینی، بتول مهاجرانی و فهیمه قطبی نفرات اول تا سوم رشته حفظ 20 جزء قرآن، فاطمه عابدی، رقیه صالحی و سیده فاطمه حسینی 3 مقام آوران رشته حفظ کل و و افسانه رضایی تبار، راضیه عرفانیان و اکرم رستمی به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم رشته قرائت شدند.

هما خانجانی، فرزانه باقری راد و پروانه رمضی در مقام اول تا سوم رشته ترتیل، سمیه جهانی، طیبه قاسمی و مرضیه شافعی نفرات اول تا سوم رشته دعا خوانی و معصومه یعقوبی، زهره تقوی نیا و سمیه نیکو سه مقام آور رشته معارف حدیث شدند.

فرشته بیاتی، لیلا اسدی و نجمه الصباح تالهی نفرات اول تا سوم رشته حفظ موضوعی قرآن و مریم مسرور، آسیه نوروزی و صغری حاصلی نیز به ترتیب به عنوان مقام آوران اول تا سوم رشته تفسیر معرفی شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان برگزیدگان مسابقات اوقاف مسابقات قرآنی نفرات برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی

فینالیست های پنج وزن دوم مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

در این پیکارها بیش از ۱۲۰ کشتی گیر از کشورهای ایران، عراق، ارمنستان و سوریه با هم به رقابت می پردازند.

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: سجاد عباسپور _ پویا ناصر پور

۶۷ کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _ حجت رضایی

۷۷ کیلوگرم: علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان(ارمنستان)_ محمد سروش رنجبر

بر اساس این گزارش بیش از ۱۰ هزار خوزستانی در رشته کشتی فعالیت می کنند.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش