Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- معاون اول رییس جمهور با همراهی وزرای راه وشهرسازی و ارتباطات در سفر به البرز از چندین پروژه ملی بازدید ودر جریان آخرین روند اجرایی آنها قرار گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، صبح سه شنبه  معاون اول رییس جمهور  با همراهی مسئولان استانی ابتدا با حضور در محل پروژه ادامه آزادراه شهید همت در البرز روند پیشرفت این پروژه مهم راه سازی در استان را به صورت میدانی مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل به ۹۹۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

با بهره برداری از این پروژه ضمن روان سازی و کاهش ترافیک روزانه محور تهران به کرج، تسهیل دسترسی اهالی شمال کرج به استان های شمالی و تهران از محور جدید، کاهش بار ترافیکی با اتصال محور جدید به جاده چالوس و کلاک در دو مسیر رفت و برگشت، کاهش زمان تاخیر مسافرین به مقصد شمال و افزایش ایمنی عبور و سرعت وسایل نقلیه عبوری کاهش آلودگی هوا محقق می شود.

همچنین معاون اول رییس جمهور و جمعی از مسئولان ملی و استانی با حضور در محل اجرای قطار برقی گلشهر- شهرجدید هشتگرد به صورت میدانی از روند پیشرفت این پروژه دیدن کردند.

این پروژه از سال ۷۰ توسط شرکت عمران شهرجدید هشتگرد آغاز شده و میزان پیشرفت فیزیکی آن تاکنون ۸۶ رصد است و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل آن نیاز است.

در ادامه این سفر یکروزه همچنین شرکت پرورش و تکثیر ماهی البرز کاسپین با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.

مجمتع پرورش ماهی البرز کاسپین در کرج در مساحتی حدود ۱۳ هزار و ۳۰۰ مترمربع با تولید ۱۵ میلیون قطعه بچه ماهی و ۳۰۰ تن در سال آغاز به کار کرده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری استان البرز بزرگراه همت پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در پروژه ساختمان استانداری از طبقات مختلف این پروژه بازدید کرد .

در این بازدید استاندار خطاب به معاون عمرانی گفت : مرحله انتخاب پیمانکار جهت تکمیل از فردا آغاز شود و ظرف ۳ ماه و نیم بایستی معاونت امور عمرانی استانداری در ساختمان جدید مستقر شود .

شفقت افزود : در بحث جانمایی واحدها و طبقات نیز تغییرات و اصلاحات ضروری است که طی جلسه ای که در استانداری تشکیل خواهد شد اصلاحات مورد نیاز ساخت و ساز واحدها و اتاق های ساخته شده تصمیم گیری خواهد شد .

استاندار لرستان اظهار داشت : این پروژه برای تکمیل نهایی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با برنامه ریزی هایی که خواهیم نمود به مرور با تامین اعتبار این پروژه به سرانجام خواهد رسید .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در ۱۲ طبقه موسوم به برج امید از ۱۰ سال گذشته آغاز گردیده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899722

دیگر خبرها

  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم