Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:15:29 GMT

باب الرحمه بخش جدایی ناپذیر مسجدالاقصی است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۷۵۱۵

باب الرحمه بخش جدایی ناپذیر مسجدالاقصی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یک مسئول اردنی اظهار داشت که ادعای صهیونیست ها درخصوص باب الرحمه صحت ندارد و موضع امان در این باره ثابت است.

وی خاطرنشان کرد که باب الرحمه بخش جدایی ناپذیر مسجدالاقصی است و حکم آن از همه جوانب همچون مسجدالاقصی است.

این مسئول اردنی ضمن ابراز مخالفت اردن با هر گونه تغییر در وضعیت تاریخی و قانونی اماکن مقدس، تاکید کرد که بازسازی باب الرحمه و بازگرداندن وضعیت آن به پیش از سال ۲۰۰۳ که رژیم صهیونیستی اقدام به تعطیلی آن کرد، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است باب الرحمه، دروازه شرقی مسجدالاقصی و یکی از دو درب شرقی فضای کلی مسجدالاقصی است.

کد خبر 4674154

منبع: مهر

کلیدواژه: مسجدالاقصی اردن رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

به گزارش قدس آنلاین، منابع فلسطینی در قدس اشغالی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و هتاکی به این مکان مقدس از سوی اشغالگران خبر دادند.

در سومین روز از عید موسوم به پسح ، شماری دیگر از صهیونیست ها با ورود به مسجدالاقصی، به پرسه زنی در محوطه های آن پرداختند.

در همین حال، خبرنگار الجزیره گزارش داد که بیش از ۴۳۰ شهرک نشین صهیونیست در سومین روز از عید موسوم به پسح، به مسجدالاقصی یورش بردند.

اداره اوقاف اسلامی فلسطین در قدس اشغالی نیز اعلام کرد که صهیونیست ها مراسم تلمودی در محوطه های مسجدالاقصی انجام دادند و پلیس رژیم صهیونیستی مانع از ماندن فلسطینیان در این مکان مقدس شد.

همچنین خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست مراسم تلمودی را در نزدیکی باب القطانین از درب های مسجدالاقصی انجام دادند.

گفتنی است؛ طبق قوانین بین المللی، اداره مسجدالاقصی زیر نظر دولت اردن است و همه سیاست های رژیم صهیونیستی علیه مقدسات مسلمانان و مسیحیان در بیت المقدس اشغالی و علیه ساکنان آن، نقض آشکار قوانین بین المللی است.

قوانین بین المللی تصریح دارد که شهر قدس یک شهر تحت اشغال است و اشغالگران حق تغییر وضعیت کنونی شهر را ندارند.

این خبر در حالی منتشر می شود که اداره اوقاف اسلامی روز چهارشنبه نیز اعلام کرد که ۵۳۲ شهرک نشین به مسجدالاقصی یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی معا نیز روز گذشته گزارش داد که نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل از روز چهارشنبه به بهانه عید موسوم به پسح، مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری را به روی نمازگزاران مسلمان بست و آن را به روی شهرک نشینان صهیونیست باز کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • ویدیو/ میرزازاده: هیچ سوپراستاری‌ شکست ناپذیر نیست حتی لوپز
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • تظاهرات هزاران اردنی در نزدیکی سفارت اسرائیل + فیلم
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • فیلم| حضور یهودیان در مسجدالاقصی در اولین روز عید پسح
  • فیلم/ حضور یهودیان در مسجدالاقصی در اولین روز عید پسح