Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اردشیر مذکوری اظهار داشت: از تاریخ یکم مهرماه سال جاری قبض کاغذی برق حذف و صورت حساب تنها از طریق پیامک به آنان ارسال می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با توجه به ابلاغ نحوه دریافت قبوض الکترونیکی برق به شهروندان هم استانی، انتظار می‌رود مشترکان در اسرع وقت نسبت به آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مشترکان در روش نخست برای اقدام در زمینه دریافت قبض به صورت پیامکی می‌توانند با گرفتن کد دستوری *۱* شناسه قبض# و ارسال آن به سر شماره‌های ۵۰۰۰۱۷۷۱۱۲۱ و یا ۲۰۰۰۱۵۲۱ اقدام کنند.

مذکوری ادامه داد: مشترکان گرامی در صورت تعویض خط تلفن همراه یا در صورت مستأجر بودن و تعویض منزل باید کد دستوری *۲* را به سرشماره های یاد شده ارسال و از این طریق نسبت به حذف شماره تلفن خود اقدام و سپس طبق روش یاد شده برای دریافت قبض به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در روش دوم برای اقدام در زمینه دریافت قبض به صورت پیامکی مشترکان می‌توانند شماره تلفن سرپرستان خانوار را درب منازل خود به صورت حضوری به مأموران قرائت ارائه دهند.

مذکوری ادامه داد: مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و مراجعه به پورتال این شرکت به ترتیب روش‌های دوم و سوم برای اقدام در زمینه دریافت قبض برق به صورت پیامکی است.

وی افزود: این اقدام که با هدف کاهش مصرف کاغذ به عنوان گامی مهم در تحقق مدیریت سبز از سوی وزارت نیرو در صورت تحقق بسیاری از مشکلات مشترکان از جمله تحویل نگرفتن قبض (به دلیل حضور نداشتن در خانه) و نیاز مراجعات حضوری برطرف خواهد شد.

مذکوری ادامه داد: با حذف قبوض کاغذی یک سوم نیروها در بخش‌های قرائت و توزیع در بخش‌های دیگر مشغول به فعالیت شده و هیچ نیرویی از شرکت‌های توزیع برق اخراج نمی‌شود.

وی یادآور شد: شبکه توزیع اکنون در بخش اتوماسیون نیازمند توجه جدی است زیرا صنعت برق با روش‌های کهنه قبلی قابل مدیریت نیست.

مذکوری در ادامه گفت: برای اینکه مردم کمترین خاموشی دریافت و این شبکه گسترده مدیریت شود گام نخست باید حرکت به سمت اتوماسیون در بخش شبکه‌های توزیع محقق شود.

کد خبر 4674200

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند

روح اله صلبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وجود ۷۴ هزار پروانه کسب و کار در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون از این تعداد ۸ درصد آن برای گرفتن شناسه یکتا اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه تا ۲۵ اردیبهشت امسال همه مجوزهای کاغذی باید الکترونیکی شود، افزود: از این تاریخ به بعد تسهیلات بانکی و تخفیفات مالیاتی تنها شامل اصنافی که دارای شناسه یکتا باشند می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: اصناف گلستان در طول شبانه روز می‌توانند به درگاه مجوز ملی مراجعه کنند و نسبت به تمدید واحد صدور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که در گذشته هم اعلام شد قرار نیست فعالان اقتصادی برای تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند و توصیه می‌شود تا زمان باقی است به سامانه مراجعه کنند و به صورت رایگان کار را انجام دهند.

کد خبر 6091931

دیگر خبرها

  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد