Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ هادی پرویزیان رئیس پلیس راهور مرکز خراسان شمالی گفت: ترافیک بجنورد از مرکز به سمت حواشی شهر گسترده شده و ما تلاش داریم گستره فعالیت و تمرکز را از مرکز شهر به سمت حواشی نیز سوق دهیم.

پرویزیان افزود: تخلفات رانندگی در نقاط مختلف شهر توسط مامورین راهنمایی و رانندگی ثبت و اعمال قانون می‌شود، اما برای ثبت آنلاین این تخلفات و جلوگیری از تخلفات در مرکز شهر٬ به زودی دوربین‌های ثبت آنلاین در بجنورد فعال می‌شود و رانندگان بلافاصله پس از انجام تخلف مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند و به اطلاع راننده نیز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌پلیس راهور بجنورد٬ با اشاره به فعالیت تعداد زیادی از پیک‌های موتوری در مرکز شهر٬ تصریح کرد: به طور مستمر فعالیت واحد‌های موتوری توسط پلیس راهور و عوامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مورد رصد قرار می‌گیرد و اگر این افراد قانون را رعایت نکنند اعمال قانون خواهد شد.

وی درباره ثبت تخلف پارک غیر مجاز توسط پارکبان‌ها٬ اظهار کرد: سیستم پارکبان بر اساس ماده ۱۵ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی به وجود آمده و بر اساس همین قانون پارکبان‌ها فقط موظف به اطلاع رسانی تخلف پارک کردن خودرو بدون هزینه شارژ هستند و حق و توان اعمال قانون و جریمه را ندارندو برگه‌هایی که از طرف این افراد روی شیشه خودرو نصب می‌شود نیز به نوعی اطلاع رسانی این موضوع است.

انتهای پیام/ ر

دوربین‌های آنلاین ثبت تخلفات رانندگی به زودی در معابر بجنورد فعال می‌شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید