Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@18:49:59 GMT

انرژی مثبت در سالن میلاد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۸۱۵۰

انرژی مثبت در سالن میلاد

کنسرت فرزاد فرخ خواننده موسیقی پاپ، شب گذشته دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با تهیه کنندگی موسسه آوازی نو برگزار شد.

این هنرمند و گروهش که اجرای شب گذشته را با قطعه تو مال منی آغاز کردند، همگی بر روی لباس‌هایشان شعار «انرژی مثبت» را نوشته بودند تا از این طریق مخاطبان را هم با خود و انرژی مثبتشان همراه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از پایان قطعه نخست این اجرا، فرزاد فرخ خواست تا برای دقایقی با مخاطبانش صحبت کند. در حالی که صحبت‌های فرخ بیشتر از دو دقیقه طول نکشید، اما در همین مدت دو بار صدای میکروفن او قطع شد که نشان از ضعف‌های صدابرداری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی دارد.

در خواب تو را دیدم قطعه‌ای بود که فرخ آن را به تمام کسانی که از میان ما رفته‌اند تقدیم کرد. فرخ پیش از خواندن این قطعه گفت: «این اثر را به پدرم که از دنیا رفته است تقدیم می‌کنم، امیدوارم پسر خوبی برایش بوده باشم.»

دردانه قلب منی آهنگ بعدی این کنسرت بود که فرخ از هوادارانش خواست این قطعه را با او بخوانند.

فرخ در جای دیگری از این کنسرت گفت: «اولین آهنگم هوای تو بود. ازتون می‌خوام نور موبایل‌هاتون رو روشن کنید تا توی فضایی ستاره بارون شده این قطعه رو با هم بخونیم. می‌خوام این قطعه رو به طور زنده از اینستاگرام پخش کنم.»

این خواننده از انتشار قطعه جدیدش با عنوان «روز میلاد» خبر داد: این قطعه به زودی منتشر می‌شود. فرخ همچنین از تمدید کنسرت تهران برای روز ۲۴ مرداد خبر داد.

دیوونه برگرد هنوز عاشقتم، باز نم بارون، رویای من، تمام من برای تو، اهل عاشقی، لبخند، گل سرخ و دیوار برخی دیگر از قطعه‌هایی بودند که در کنسرت شب گذشته فرزاد فرخ اجرا شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کنسرت برج میلاد فرزاد فرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند

مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته هایی از زندگی این سرمربی تیم ملی کشتی رفت که فرزاد حسنی آن را روایت می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته هایی از زندگی این سرمربی تیم ملی کشتی رفت.

 قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت و گو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می شود.  

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته هایی به فراز و فرودهای زندگی حرفه ای این مربی محبوب کشتی می پردازد. فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.  

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستندهای ورزشی گفتگو می کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفتگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می شود.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • سال گذشته تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟