Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@19:40:29 GMT

مراسم معارفه رئیس جدید کمیته امداد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۸۳۹۱

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مراسم تکریم سیدپرویز فتاح و معارفه سیدمرتضی بختیاری، رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) سه شنبه یکم مردادماه، با حضور شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی، رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیران کل کمیته امداد استان‌های کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین کازرونی، رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند کسی که متولی امور مردم می‌شود باید سه ویژگی داشته باشد، اول به روی مردم گشوده باشد و دوم موانع ارتباط خود با مردم را بردارد و سوم برای مردم واقعا وقت بگذارد. پس قدرت می‌تواند مقدس باشد به شرط اینکه این اقدامات انجام شود. بعضی گمان می‌کنند کسب کردن بهشت به سجاده‌نشینی و نماز طولانی است، در حالی که ارزش خدمت به مردم مخصوصاً در وضعیت اقتصاد نابسامان کشور از هر کار دیگری والاتر است.

وی در ادامه گفت: در سال‌های اخیر 130 جلسه هیئت امنا برگزار کردیم اما در هیچ کدام احساس خستگی نکردیم چرا که این کار را خدمت به مردم و عدالت می‌دانیم. هیئت امنا در چهار سال اخیر مصوبات خوبی برای چابک‌سازی مجموعه کمیته امداد داشته است. اولین مصوبه هیئت امنا فروش ساختمان سوهانک به ارزش تقریبی هزار میلیارد تومان بود که صرف کمک بلاعوض به محرومان و وام از طریق صندوق قرض‌الحسنه ولایت شد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: کمیته امداد از ابتکارات و تدابیر امام راحل بود که تاکنون منشأ خدمات بسیار بزرگی برای محرومان بوده است، کمک به ضعفا یک اصل اساسی در اسلام است و هر جا اسم نماز در قرآن برده شده، اسم زکات هم در کنار آن آورده شده است.

وی اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشیم زیر سایه شخصیتی همچون مقام معظم رهبری زندگی می‌کنیم که در زندگی شخصی و اجتماعی خود همواره دغدغه کمک به اقشار محروم و مستضعف جامعه را داشته‌اند و سیاست‌های نظام را در این راستا هدایت کرده‌اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ضمن قرائت حکم ایشان برای سیدمرتضی بختیاری، رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) آرزوی موفقیت و از زحمات سیدپرویز فتاح قدردانی کرد.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود