Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر این کشور در دیدار با احمد عبدالله الجبوری، رئیس فراکسیون ملی پارلمان عراق درباره تصمیم آمریکا برای تحریم شخصیت‌های عراقی بحث و تبادل نظر کرد.

در بیانیه منتشر شده از سوی دفتر فراکسیون ملی آمده است: دو طرف درباره آخرین تحولات سیاسی و جلوگیری از پیامد‌های تصمیم خزانه داری آمریکا علیه عراق گفتگو کردند؛ چرا که این تحریم‌ها تضعیف کننده حاکمیت این کشور در تصمیم‌های قانونی و حمایت قانون اساسی از دو نهاد مقننه و مجریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزانه داری آمریکا ۱۸ ژوئن از تحریم چهار شخصیت عراقی خبر داد. به گفته این وزارتخانه، ریان الکلدانی و وعد قدو، دو فرمانده حشد شعبی و نوفل العاکوب، استاندار سابق نینوا و احمد الجبوری، استاندار سابق صلاح الدین به اتهام فساد و نقض حقوق بشر در فهرست تحریم‌ها قرار گرفتند.

آمریکا پیش از این جنبش النجباء عراق و دبیرکل آن را که زیرمجموعه نیرو‌های حشد شعبی است در لیست تحریم‌های خود قرار داده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق آمریکا خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟