Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@03:46:04 GMT

ايجاد درآمد‌هاي باثبات در اولويت است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۰۶۴

ايجاد درآمد‌هاي باثبات در اولويت است

خبرگزاری آریا- رئیس جدید کمیته امداد: اجرای کامل اساسنامه و توانمندسازی و ایجاد درآمد‌های باثبات در اولویت برنامه‌های این نهاد است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، سید مرتضی بختیاری در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید کمیته امداد گفت: اجرای کامل اساسنامه کمیته امداد از مهمترین اهداف من خواهد بود که پیام آن ایثار، احسان و نیکوکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بالاترین عبادت خدمت به مردم است، اظهار داشت: خدمت به محرومان از بالاترین ارزش‌هاست.
بختیاری ادامه داد: کمیته امداد نام دیگرش عبادت است؛ عبادتی بالاتر از کمک به نیازمندان نداریم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اقای فتاح هم با صداقت، عشق و دلسوزی خدمت کرده
و این شیوه، برخاسته از نگاه عاشقانه به مکتب قرآن و اسلام است که ادامه خواهد داشت.
بختیاری با بیان اینکه نیازمندان عضوی از پیکر جامعه هستند، تأکید کرد: برای کمک به نیازمندان، باید همه به میدان بیاییم.
وی گفت: رویکرد تازه‌ای در کمیته امداد ایجاد شده و کار‌های ارزشمندی شکل گرفته است و امیدوارم این راه را با قدرت ادامه دهیم.

رئیس سابق کمیته امداد
حضور بیش از 700 هزار حامی در کمیته امداد
رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه اعتماد مردم به این نهاد افزایش یافته است، گفت: بیش از 700 هزار حامی و بزرگ‌ترین شبکه مشارکت مردمی را در کمیته امداد داریم.
پرویز فتاح که به سمت رئیس جدید بنیاد مستضعفان منصوب شده است امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه 52 ماه در کمیته امداد حضور داشتم، گفت: دل کندن از این کمیته بسیار سخت است، حامیان و خیرین در کنار ما بودند و اجماع ملی در کمیته امداد امام خمینی (ره) در کمک به نیازمندان شکل گرفته است.
فتاح با بیان اینکه اعتماد مردم به کمیته امداد افزایش یافته و این به دلیل شفافیت کار کمیته امداد بوده است، افزود: با سیاست آشنا هستیم؛ اما در کمیته امداد کار سیاسی انجام ندادیم و چتر ما گسترده‌تر از ین موارد بوده است.
وی تصریح کرد: رویکرد تکریم ارباب رجوع در دستور کار بوده است و امروز 700 هزار حامی و بزرگترین شبکه مشارکت مردمی را در کمیته امداد داریم و امسال می‌توانیم دو هزار میلیارد تومان قرض‌الحسنه وام بدون کارمزد بدهیم.
فتاح با بیان اینکه 170 سفر استانی داشتم، گفت:: شیعه و سنی در کمیته امداد تفاوتی نداشته است و هیچ فرقی بین نیازمندان برای ما نیست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری
تاسیس کمیته امداد، ابتکار بسیار ارزشمندی است
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تاسیس این نهاد، ابتکار بسیار ارزشمندی بوده و به خوبی دستگیر نیازمندان شده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه کمیته امداد از آثار جاویدان امام راحل است، اظهار داشت: این نهاد در حوادثی همچون سیل، زلزله و آسیب‌های دیگر هم به خوبی عمل کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی گفت: دانش‌آموزان، نوعروسان و دانشجویان نیازمند از خدمات کمیته امداد بهره‌مند و توانمند شده اند.
وی افزود: انفاق و کمک به نیازمندان یک اصل اساسی در قرآن است و هر کجا در قرآن کلمه نماز آمده موضوع زکات هم آمده است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: امروز برخی‌ها قارون صفت‌ها سوار بر ماشین‌های چند میلیاردی رژه می‌روند و عده‌ای هم به نان شب محتاج هستند، اما ثروتمندان وظیفه دارند به نیازمندان کمک کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: خدمات کمیته امداد محدود نیست و در شرایط امروز کشور، ثروتمندان باید از نیازمندان حمایت کنند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری مرا طی یک حکمی مسئول کردند که خدمت مدیران و مسئولان کمیته امداد برسم، آقای بختیاری چهره‌ای شناخته شده و صاحب خدمات ماندگاری است، امیدواریم انتخاب و انتصاب بختیاری که سوابق درخشانی دارد، موثر باشد و سابقه درخشانی هم دارد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی تصریح کرد: آقای فتاح نیز زحمات زیادی کشیده و همیشه برای خدمت آماده بوده است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد در زلزله بم اقدامات مناسبی انجام داد، به طوری که از سوی مقام معظم رهبری مورد تقدیر قرار گرفت، ادامه داد: کمیته امداد، خدمات فرهنگی از جمله آموزش دانش آموزان بی بضاعت، کمک به جوانان و دانشجویان برای رسیدن به مدارج علمی را به خوبی ساماندهی کرده است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه تصریح کرد: هرجا دیدید ثروتی انباشته شده است، حقوقی هم پایمال شده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با بیان اینکه کشور‌هایی مانند انگلیس، آمریکا و آلمان قارونی هستند و با چپاول و غارت اموال و معادن کشور‌های جهان سوم، این کاخ‌ها را ساخته‌اند و به بقیه فخر می‌فروشند، تصریح کرد: این کشور‌ها از برخی از کشور‌های دیگر حق توحش می‌گیرند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه مراسم حکم انتصاب بختیاری به سمت رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) را تقدیم کرد.

رئیس هیئت امنای کمیته امداد
مسئولان برای حل مشکلات مردم، وقت بگذارند
رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه باید موانع از سر راه خدمت رسانی به نیازمندان حذف شود، از مسئولان خواست برای برطرف کردن مشکلات مردم، وقت بگذارند.
حجت‌الاسلام «محسن کازرونی» امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کسانی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت دارند، در‌ها را به روی مراجعه کننده نبندند و باید نیازمندان به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.
رئیس هیئت امنای کمیته امداد گفت: با توجه به وضع اقتصادی و معیشتی مردم، مسئولان باید برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی، بیشتر تلاش کنند و خوشبختانه آقای فتاح در کمیته امداد امام خمینی (ره) به خوبی درخشید و امیدوارم در بنیاد مستضعفان هم به دستاورد‌های درخشانی برسد.

آغاز مراسم معارفه رئیس جدید کمیته امداد
مراسم تودیع رئیس قدیم و معارفه رئیس جدید کمیته امداد با حضور حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری آغاز شد.
در این مراسم که با حضور سخنگوی قوه قضاییه و تعدادی از مسئولان کشور آغار شده، قرار است سید مرتضی بختیاری به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی شود.
همچنین از زحمات پرویز فتاح رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکر و قدردانی شد.
پرویز فتاح به سمت رئیس بنیاد مستضعفان منصوب شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایجاد درآمد اولویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها به ایران و ایرانی هویت داد، بلکه به اسلام هویت داد.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها برای مسلمانان، بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.

وی ادامه داد: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند، مدیون امام هستند.

او اضافه کرد: بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد، بُردی برای جهان اسلام و ایران است، بویژه بعد از عملیات «وعده صادق» این مراسم بیشتر زیر ذره‌بین می‌رود. همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی با شکوه برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز