Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شهرام مقدم روز سه‌شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در پی اخبار واصله، مبنی بر احتکار روغن موتور توسط یک فرد محتکر، بلافاصله موضوع به منظور شناسایی و کشف انبار و دستگیری فرد خاطی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی با انجام کار اطلاعاتی، این انبار احتکار را در شهر زنجان شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، با همکاری نمایندگان اداره کل تعزیرات زنجان از آن بازدید و این مقدار روغن احتکار شده را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان، با بیان اینکه ارزش این میزان روغن موتور کشف شده از سوی کارشناسان پلیس بیش از ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شد، گفت: پلیس با افرادی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کنند و با احتکار مایحتاج ضروری مردم به دنبال افزایش قیمت باشند برابر با قانون و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد کرد.

کشف بیش از پنج هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل پنج هزارو ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی این استان حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه زنجان - قزوین  به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و دستور توقف دادند.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: ماموران پس از توقف این خودرو نسبت به بازرسی از آن اقدام کرده و موفق به کشف این میزان محموله سوخت قاچاق شدند که در این رابطه راننده متخلف با تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی زنجان تحویل و خودرو نیز توقیف شد.

وی اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق از وظایف اصلی پلیس محسوب می‌شود که با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، ماموران انتظامی استان زنجان به صورت شبانه روز و با اقتدار هرچه تمام با هرگونه قاچاق کالا و ارز، مقابله و مبارزه می‌کند.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر سفید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۵ تن شکر قاچاق فاقد مجوز به ارزش ۸ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان