Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:40:49 GMT

ترکیدن ۴ چرخ پراید در تعقیب و گریز با سارق

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۶۴۶

ترکیدن ۴ چرخ پراید در تعقیب و گریز با سارق

رئیس کلانتری ۱۴۴ شهرک گلستان از بازداشت سارق سابقه‌دار در یک تعقیب و گریز پلیسی خبر داد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حدود ساعت پنج صبح امروز (یک مرداد 98) واحد گشت کلانتری 141 شهرک گلستان حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود با فردی روبه‌ور شدند که از داخل پراید پیاده شده و با پیچ‌گوشتی در حال بازکردن در پراید دیگری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران به این فرد نزدیک شده که وی با رؤیت مأموران سوار بر خودرو شد و اقدام به فرار کرد.

عوامل گشت انتظامی نیز با توجه به مشهود بودن جرم مرتکب شده، از بلوار امیرکبیر در شهرک گلستان به تعقیب خودروی فرد پرداخته و در نهایت با شلیک چند تیر به صورت هوایی و به چهار لاستیک خودرو، این تعقیب و گریز در محدوده شهرک قدس قلعه‌ حسن‌خان پایان یافت همچنین چهار لاستیک خودرو در جریان تعقیب و گریز ترکید.

سارق مذکور 37 ساله و دارای چندین فقره سرقت اماکن خصوصی است و از داخل خودروی پراید وی چهار دستگاه ضبط و پخش، 10 دستگیره برنجی ساختمان، 10 عدد فلش مموری و تعدادی کیف زنانه کشف شد.

سرهنگ اکبر مرادی؛ رئیس کلانتری 144 شهرک گلستان با اعلام این خبر، از شهروندان خواست از قرار دادن اشیاء گران‌قیمت داخل خودرو جداً خودداری کنند.

وی تصریح کرد: اگر ضبط خودرو دارای پنل است، شهروندان پنل را از خودرو خارج کنند.

مرادی متذکر شد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت لوازم خودرو، خودرو را در مکانهای دارای نور کافی پارک کنند همچنین داشبرد را خالی گذاشته و در آن را باز نگه دارند.

فیلم/ عملیات شبانه پلیس برای برچیدن پاتوق موادفروشان

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس 110 پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس