Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:51:29 GMT

یک مدیر دیگر بارسلونا در آستانه استعفا

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۲۲۴

یک مدیر دیگر بارسلونا در آستانه استعفا

مدیر کل ورزشی بارسلونا طی توافق با باشگاه به زودی از سمت خود استعفا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، دو هفته پیش بود که جوردی مستره از سمت نایب رئیسی بارسلونا استعفا کرد و امروز اسپورت خبر از استعفای قریب الوقوع پپ سگورا داد. فردی که گفته می شود حمایت های مستره از او دلیل استعفایش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

سگورا که دو سال پیش به سمت مدیر کل ورزشی باشگاه بارسلونا منصوب شد، به دلیل تصمیمات اخیرش در نقل و انتقالات و به خصوص بی مهری به آکادمی لاماسیا و استعداهای پروش یافته در این آکادمی، مورد انتقاد شدید هیئت مدیره و اعضای رسمی باشگاه قرار دارد و همین فشارها در نهایت جوزپ بارتومئو(رئیس) را وادار به واکنش کرده است. 

به ادعای اسپورت، سگورا پس از درخواست بارتومئو حاضر به استعفا شده و قراردادش طی ساعات یا روزهای آینده فسخ خواهد شد. او هم اکنون همراه کاروان بارسا در ژاپن حضور دارد.

قرار است اریک ابیدال که اکنون مدیر فنی تیم فوتبال بارسلونا است، جانشین سگورا شود و پاتریک کلایورت نیز به عنوان مدیر تیم های فوتبال بارسلونا منصوب خواهد شد.

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد

با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری قزوین بود و حجت الاسلام مصطفوی نیا پیش از این رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بوده است.

رئیس جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد