Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش بود که هیئت عالی رتبه‌ای از ایران برای حضور در یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فناورانه روسیه وارد این کشور شد. این هیئت بلندپایه به ریاست سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و همراهی چند شرکت دانش بنیان در نمایشگاه روسیه شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آکو کشاورزی مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش بنیانی که همراه با ستاری در سفر روسیه حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌  درباره محصولی که شرکت او موفق به تولید شده است، اظهار کرد: شرکت دانش بنیان ما توانسته محصول شبیه‌ساز رانندگی و پرواز را برای اولین بار در ایران تولید کند.

وی ادامه داد: این محصول تمام ایرانی، خلاقیت و مهندسی بالایی دارد و می‌تواند با سایر محصولات خارجی در حوزه خود به رقابت بپردازد، کما اینکه در سفر روسیه توانستیم با طرف خارجی خود برای افزایش همکاری‌ها به تعاملاتی برسیم.

شعبات شبیه ساز ایرانی به زودی افتتاح می‌شوند

کشاورزی با بیان اینکه این محصول در چندین بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: محصول شبیه‌ساز در بخش‌های  آموزشی، تفریحی، ورزشی و توانبخشی قابل استفاده است که در حال حاضر بخش تفریحی آن فعال شده است و به زودی شعبه های مختلف این شبیه‌ساز همانند شعبه های جهانی در سراسر ایران ساخته می‌شوند.

مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش بنیان ادامه داد: این محصول برای ما سودآوری بسیار بالایی دارد و با هزینه‌ای پایین و کیفیتی بسیار بالا ساخته شده است؛ در واقع می‌تواند نیاز روز عده زیادی از مردم را پاسخگو باشد؛ البته این محصول  شبیه سازی مجازی، نیازی به سخت‌افزار پیچیده ندارد،  بلکه همراه با توان جوانان ایرانی و با خلاقیت آنها ساخته شده است.

انجام برنامه توان بخشی به کمک  شبیه ساز ایرانی

وی با اشاره به کمکی که این محصول در بحث توانبخشی از خود ارائه می‌دهد، تصریح کرد: در شرایط توانبخشی می‌توان از این محصول واقعیت مجازی استفاده کرد؛ افرادی که نیازمند توانبخشی هستند به کمک این دستگاه بدون نیاز به حضور مربی می‌توانند کار خود را انجام دهند.

کشاورزی ادامه داد: در این شرایط افراد به کمک واقعیت مجازی در فضایی مجزا قرار می‌گیرند و یک مربی شخصی به آنها آموزش می‌دهد.

مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش بنیان یادآوری کرد: به دنبال این هستیم تا بحث توانبخشی را رونق دهیم و تا یک سال آینده این برنامه به صورت صددرصدی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری دانش بنیان مخترعین ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: کره شمالی اولین رزمایش ضدحمله هسته ای خود را برای شبیه سازی سیستم مدیریت «ماشه هسته ای» خود با هدایت کیم جونگ اون رهبر این کشور انجام داد تا «هشداری آشکار به دشمنانش» باشد.

ارتش کره جنوبی اعلام کرد، در این تمرین کره شمالی روز دوشنبه چندین موشک بالستیک کوتاه برد به سمت دریا در سواحل شرقی این کشور شلیک کرد. به عنوان بخشی از آزمایش سیستم مدیریت هسته ای سراسری، موسوم به ماشه هسته ای، نیروهای توپخانه این کشور در نمایش توانایی های هسته ای متنوع و اعتراض به مانورهای نظامی «تحریک آمیز و تهاجمی آمریکا و کره جنوبی» به اولین رزمایش این کشور پیوستند.

رهبر کره شمالی بر تمرین‌های شبیه‌سازی شامل نیروهای مانور در موقعیت ضدحمله هسته‌ای، و شلیک توپخانه با کلاهک‌های هسته‌ای ساختگی، در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای نظارت داشت. گمان می رود کره شمالی پس از قرار دادن موفقیت آمیز یک ماهواره شناسایی در مدار در ماه نوامبر، در حال آماده شدن برای پرتاب یک ماهواره جاسوسی دیگر است.

کد خبر 846622 منبع: شفقنا برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و کره شمالی كيم جونگ اون کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • چالش تولید زعفران در سرزمین طلای سرخ
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی