Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ایام سالگرد عملیات مرصاد، نشست عملیات مرصاد به روایت مجاهدین سپاه بدر با مشارکت بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) برگزار می‌شود. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به مناسبت ایام سالگرد عملیات مرصاد، نشست عملیات مرصاد به روایت مجاهدین سپاه بدر با مشارکت بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور رزمندگان عراقی سپاه بدر و سیدرضا قزوینی، معاون حقوقی و بین‌الملل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور)، فردا؛ چهارشنبه، دوم مرداد 98 از ساعت 10 در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

نقش منافقین در جنگ تحمیلی چه بود؟ + فیلم

در این نشست از خانواده‌های شهدای عملیات مرصاد تقدیر خواهد شد. از اصحاب رسانه دعوت می‌شود برای حضور در این نشست به خیابان جمالزاده شمالی- بعد از بلوار کشاورز- کوچه شیرزاد- پلاک 12 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس شهدای ترور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس شهدای ترور شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس شهدای ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد