Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای علی نیکزاد و آقای علی‌اکبر محرابیان از مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با تقدیر از خدمات ستاد اجرای فرمان امام اظهار کرد: ساخت مسکن یکی از نیازهای اساسی جامعه و جوانان است و مسئولان باید برای مدیریت این حوزه تلاش بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید گرانی‌های بازار مسکن را مدیریت کنند، تصریح کرد: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در راستای ساخت مسکن با راهکار کاهش هزینه‌های ساخت بسیار مهم و حیاتی است زیرا با این راهکار اقشار کم درآمد نیز می‌توانند صاحب خانه شوند و قزوین نیز به این موضوع نیازمند است.

 

 

ستاد اجرایی فرمان امام 700 واحد ارزان قیمت در قزوین احداث می‌کند

علی‌اکبر محرابیان از مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در این دیدار اظهار کرد: در چند ماه گذشته با تأکیدی که مقام معظم رهبری برای حمایت از ساخت مسکن برای اقشار محروم داشتند، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به این موضوع ورود پیدا کرده است.

 

محرابیان ادامه داد: در تلاش هستیم تا بخشی از جامعه که امکان تأمین مسکن در شرایط عادی را ندارند به کمک تسهیلات، زمین و روش‌های ساخت مورد حمایت قرار گیرند تا صاحب مسکن شوند.

 

وی عنوان کرد: در این راستا با دولت و بانک مسکن توافقی صورت گرفته است که رقم خوبی را بدون سپرده به این اقشار تسهیلات بدهند و ستاد نیز زمین‌هایی را با نرخ کارشناسی پایین برای این موضوع در نظر می‌گیرد.

 

محرابیان خاطرنشان کرد: برای ساخت و ساز با استفاده از توان قرارگاه خاتم و مشاورین توانمند این مجموعه، قیمت ساخت را نیز پایین آورده‌ایم تا در توان مردم باشد.

 

این مسئول با بیان اینکه در کل کشور 50 هزار واحد در نظر گرفته شده است، بیان کرد: سهمیه استان قزوین در این طرح 700 واحد است و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) آن را اجرایی خواهد کرد.

 1001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است

 

‌مجید طائف در حاشیه بازدید از پایگاه نوآوری طرح جهش تولید در شهرستان کوهدشت بیان کرد: ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی تعهد لرستان در طرح جهش تولید در دیم زار‌ها است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان یعنی ۸۶ درصد تعهد ما در قالب طرح جهش تولید در دیم زار‌ها زیر کشت رفته است.

طائف یادآور شد: تعداد کل ادوات کشاورزی تامین شده لرستان در قالب همین طرح در دو سال ۷۴۳ دستگاه بوده است.

وی در ادامه به آمار طرح جهش تولید در شهرستان کوهدشت اظهار کرد: سقف تعهد ما ۶۹ هزار و ۷۰۰ هکتار بوده که تاکنون ۴۸ هزار و ۵۱۲ هکتار یعنی ۶۹.۶ درصد انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان افزود: در این طرح در کوهدشت ۳۷ هزار و ۳۴۵ گندم و ۱۰ هزار و ۶۵ هکتار جو کشت شده و ۵۲ دستگاه نیز ادوات تامین شده است.

این مسئول گفت: اصلاح الگوی کشت، رعایت تناوب، توسعه کشاورزی محفاظتی و توسعه مکانیزاسیون از محور‌های اصلی طرح جهش تولید است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، منابع مالی آن را تامین می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دو سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان برای تامین ماشین آلات، تامین نهاده‌ها و بیمه این طرح سرمایه گذاری کرده و ۳۰۰ مهندس کشاورزی هم امسال به کشاورزان در اجرای این طرح کمک می‌کنند.

طائف افزود: مزارع گندم، جو، حبوبات و دانه‌های روغنی دیم زیر پوشش طرح جهش تولید در دیم زار‌ها قرار دارد که در تلاشیم تولید محصولات دیم استان در پایان پنج سال دو برابر شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان