Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@09:23:52 GMT

بورس روی نمودار سینوسی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۸۲۰

بورس روی نمودار سینوسی

خبرگزاری آریا - برخلاف روز گذشته که شاخص بورس افزایشی و به قله تاریخی نزدیک شده بود، امروز بیشتر سهم‌ها در بورس و فرابورس ایران با کاهش قیمت روبه رو شدند؛ به طوری که شاخص کل بورس 1778 و شاخص کل فرابورس 4.7 واحد افت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران 1778 واحد افت کرد و به رقم 251 هزار و 278 واحدی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل هم‌وزن نیز با 829 واحد کاهش تا رقم 59 هزار و 539 پایین آمد.
شاخص آزاد شناور با 2126 واحد افت رقم 279 هزار و 22 واحدی را تجربه کرد و شاخص بازار اول و دوم هر کدام به ترتیب 1365 و 3291 واحد افت کردند.
پالایش نفت بندرعباس، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس هر کدام به ترتیب 214، 149 و 103 واحد تاثیر افزایشی روی شاخص‌های بازار داشتند اما در طرف مقابل فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل‌گهر و فولاد خوزستان هر کدام به ترتیب 195، 132 و 130 واحد تاثیر کاهشی روی شاخص‌های بازار داشتند.
امروز باز هم گروه محصولات شیمیایی با ارزش معاملات حدود 138 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و حجم معاملاتش به 146 هزار و 735 رسید. در این گروه بیشتر سهم‌ها با روند کاهشی قیمت روبرو شدند.
فلزات اساسی بعد از محصولات شیمیایی در دومین رتبه ارزش معاملات قرار گرفته‌اند به طوری که 145 میلیون سهم به ارزش حدود 74 میلیارد و 800 میلیون تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. در این گروه نیز بیشتر سهم‌ها با روند کاهشی قیمت روبرو شدند.
کانه‌های فلزی، خودرو، زراعت و فرآورده‌های نفتی از دیگر گروه‌هایی بودند که به ترتیب ارزش معاملات بالایی را به خود اختصاص دادند. در بورس تهران 75 نماد با روند افزایشی و 241 نماد با روند کاهشی روبرو شدند. در فرابورس نیز تعداد نمادهای مثبت به 65 و تعداد نمادهای منفی به 127 رسید.
ارزش کل معاملات بورس تهران به رقم 720 میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن 1.6 میلیارد سهم و اوراق مالی بود.
آیفکس نیز 4.7 واحد افت کرد و رقم 3270 واحدی را تجربه کرد. ارزش معاملات فرابورس ایران به عدد 584 میلیارد تومان رسید و حجم معاملات رقم 820 میلیون سهم و اوراق مالی را تجربه کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۰۲۰.۴۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۸۶۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۰,۹۴۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۲,۶۷۳.۳۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۱۴۴,۲۸۳.۸۰۰ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748262

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس