Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:10:08 GMT

نماینده زابل: بازارچه‌های مرزی سیستان فعال شوند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۸۳۶

نماینده زابل: بازارچه‌های مرزی سیستان فعال شوند

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های غیر فعال حوزه انتخابیه خود خواستار فعال سازی بازارچه های مرزی سیستان شد.

به گزارش ایسنا، حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به رییس جمهور گفت: تقسیم استان سیستان یک ضرورت است. فعال سازی بازارچه های مرزی، ورود دام زنده، مقابله با ریزگردها، بادهای ۱۲۰ روزه و راه‌اندازی مرکز سیل سیستان موضوعاتی ضروری است، تکمیل نشدن و کند شدن بسیاری از پروژه‌ها به ویژه بزرگراه زابل -زاهدان موجب تبدیل شدن این بزرگراه به قتلگاه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل حق التدریس ها، نهضتی ها و رتبه بندی معلمان مورد توجه قرار گیرد، پرداخت خسارت های وارد آمده به سیستان به دلیل خشکسالی سیل و ایجاد داروخانه هلال احمر مورد نظر قرار گیرد.

دهمرده در تذکری به وزیر نیرو اظهار کرد: چرا طبق قول های داده شده انتقال آب از دریای عمان، فاضلاب سیستان و مشکل آب شرب روستایی عملیاتی نمی شود؟ اقدام در جهت رفع گرانی کمر شکن بازار مسکن، خودرو، بیکاری، رفع مشکلات معیشتی مردم، رفع بمب ویرانگر نقدینگی و برخورد با مفسدان اقتصادی از جمله موارد دیگری است که باید مورد اهتمام باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازارچه مرزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رییس اداره ثبت اسناد و املاک زابل گفت:دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای شش‌دانگ با هدف اجرای قانون حدنگار و تهیه نقشه‌های حدنگاری، پیشگیری از تعارض بین اسناد و جلوگیری از اختلافات ملکی و جعل اسناد مالکیت برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای خود به تک‌برگ با در دست داشتن اصل سند مالکیت دفترچه‌ای و مدارک شناسایی خود به اداره ثبت اسناد و املاک زابل مراجعه کنند.
رضادهمرده افزود: با توجه به تبصره ماده ۱۱ قانون حدنگار ارائه هرگونه خدمات ثبتی به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای قدیمی، توسط مراجع قضایی، اداری و نهاد‌های عمومی مانند شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بانک‌ها ممنوع و منوط به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک‌برگی است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد