Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@09:51:09 GMT

پاسخ منفی بارسلونا به نیمار

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۸۸۳

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از سوی باشگاه بارسلونا پیغامی منفی دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد که نیمار، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن پیامی منفی از سوی باشگاه بارسلونا دریافت کرده است.

جوردی کادونیر، نائب رئیس باشگاه بارسلونا گفت: پرونده نیمار در برنامه بررسی ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بارتامئو نیز همین حرف را تایید کرد. بدون شک در شرایط کنونی حرف های زیادی درباره نیمار مطرح شد اما ما در رابطه با باشگاه پاریسی راحت نیستیم.   از ماه گذشته اخبار انتقال نیمار از پاری سن ژرمن به بارسلونا مطرح شده است ولی خبرهای ضد و نقیض زیادی در رسانه ها درباره نیمار شنیده شد و احتمال انتقال این ستاره به رئال مادرید نیز مطرح است.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن روی خرید لامین یامال اصرار دارد. جدایی کیلیان امباپه حفره بزرگی در خط حمله تیم فرانسوی ایجاد خواهد کرد که از هم اکنون برای یافتن جانشینی مناسب برای او دست به کار شده اند.  

اولین موردی که پاریسی ها در ذهن دارند نیز یامال است. مارکا قبلاً در ابتدای ماه مارس گزارش داده بود که پی اس جی پیشنهادی هنگفت برای مهاجم بارسا ارائه کرده است که توسط هیئت مدیره باشگاه کاتالان رد شده است. این خبر بعداً توسط خوان لاپورتا تأیید شد.

شب گذشته لوپاریزین بار دیگر ادعا کرد که پی اس جی ناامید نشده و قصد دارد لامین یامال را با پیشنهادی اغواکننده از بارسا جدا کند. بر این اساس آنها حاضرند 200 میلیون یورو نیز به بارسلونا بدهند.

طبق ادعای مارکا، این خبر باعث نشده تا مسئولان بارسا دچار هراس شوند چرا که خیالشان از یامال راحت است. حتی مشکلات مالی نیز سبب نشده تا لحظه ای به فروش یامال فکر کنند. یامال تا 2026 با بند فسخ یک میلیارد یورویی قرارداد دارد و فروشی نیست. پاریس نیز اگر یامال را می خواهد، فقط یک راه دارد: پرداخت بند فسخ یک میلیاردی.

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!