Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم هاکی ایران و ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا می‌گوید: هاکی‌بازان تیم کشورمان به حدی خوب بودند که انتخاب بهترین بازیکن جام ملت‌ها بسیار سخت بود.
بهداد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، در خصوص رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: این رقابت‌ها هر دوره با یک تدابیر بهتر و تیم‌های بیشتری برگزار می‌شود و تیم‌های آسیایی به دنبال پیشرفت هستند و امسال با حضور 20 تیم بانوان و آقایان شلوغ‌ترین دوره را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سطح مسابقات خوب بود، تصریح کرد: اکثر تیم‌ها مربی خارجی جذب کرده بودند و همه به سمتی می‌روند که عنوان قهرمانی را از ایران بگیرند هرچند خودشان می‌دانند که فاصله زیادی با ما دارند.
بیرانوند در خصوص میزبانی تایلند بیان کرد: سالن کوچک و غیراستاندارد، کف‌پوش بسیار بد و هوای شرجی باعث شد که کار برای تیم‌های سخت شود اما خوشبختانه با این شرایط هم مقتدرانه قهرمان شدیم.
این هاکی‌باز لرستانی با اشاره به عنوان ارزشمندترین بازیکن آسیا گفت: خوشحالم برای دومین دوره متوالی این عنوان به من و تیم ملی ایران رسید و بچه‌ها به حدی خوب کار کردند که انتخاب بهترین بازیکن بسیار خوب بود و واقعاً همه هاکی‌بازان ایرانی بهترین بازیکن بودند و از همه تشکر می‌کنم.
وی در خصوص نتایج تیم بانوان گفت: در این بخش بعد از هشت سال تیم اعزام شد و چون بازیکنان کم‌تجربه بودند نتوانستند از گروه صعود کنند. برای شروع بد نبود و امیدواریم این اعزام‌ها ادامه داشته باشد تا بانوان هم مثل آقایان حرف اول را در آسیا بزنند.
بیرانوند بیان کرد: فدراسیون جدید برنامه‌های خوبی دارد و امیدواریم در رقابت‌های آتی هم بتوانیم در میادین بین‌المللی نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایران تایلند تیم ملی ایران جام ملت های آسیا عنوان قهرمانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات شطرنج شهرهای آسیا که در خانتی مانسیسک جریان داشت، تیم مردان ایران با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور نایب قهرمان شد.

این تیم در جدول رده بندی با ١٦ امتیاز و تنها یک امتیاز کنار از روسیه در جایگاه دوم ایستاد.

در بخش بانوان نیز، تیم بانوان ایران با ٩ امتیاز در جایگاه ششم ایستاد.

آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف ترکیب تیم شطرنج بانوان را تشکیل دادند.

کد خبر 6092521 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت