Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۴ هزار رزمنده با عنوان جهادگر به جبهه‌های نبرد شتافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی بدرشکوهی» امروز(یکم مرداد) در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان مردم‌نهاد کانون سنگرسازان بی‌سنگر اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که نقش نیروهای جهاد سازندگی در دوران جنگ بی‌بدیل بود، خاطرنشان کرد: اگر مهندسی رزمی جهاد و پشتیبانی جهادگران در پشت خطوط مقدم نبود، پیروزی در جنگ به سختی به دست می‌آمد.

وی با تأکید بر این‌که حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، تکلیفی الهی و ملی است، افزود: هر کسی که دل در گرو نظام و ولایت دارد، باید در جهت بزرگداشت مقام شامخ شهدا حرکت کند.

بدرشکوهی افزود: جهادگران آذربایجان شرقی در طول دفاع مقدس ۱۱۸ شهید، ۴۹۰ جانباز و ۵۴ آزاده را تقدیم این آب و خاک کردند و بیش از ۱۴ هزار رزمنده با عنوان جهادگر به جبهه‌های نبرد شتافتند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با قدردانی از فعالیت‌های کانون سنگرسازان بی‌سنگر، گفت: این سازمان مردم‌نهاد نقش مهمی در زنده نگه داشتن حماسه جهادگران آذربایجان در دوران دفاع مقدس ایفا می کند.

گفتنی است، ۱۹۰ هزار سند مربوط به جهادگران استان در دوران دفاع مقدس در این کانون جمع‌آوری، طبقه‌بندی و ذخیره‌سازی شده است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نماز جمعه شهرستان دزفول دزفول شیراز بهزیستی شهرستان فاروج دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان جهادگران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه