Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@23:45:52 GMT

رازی که کی‌روش درباره تاج فاش کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۶۸۶

رازی که کی‌روش درباره تاج فاش کرد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روزی روزگاری همه چیز بین مهدی تاج و کارلوس کی‌روش خوب بود. حداقل در ظاهر خوب به نظر می‌رسید. تا روز بازی با ژاپن، تاج و کی‌روش اصطکاکی با هم نداشتند، اما به محض اتمام این بازی و بازگشت کارلوس به تهران، ماجرا آغاز شد.

کی‌روش دو روزی در تهران بود و بعد‌ها گفت قرار بود در آن ۴۸ ساعت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به دیدارش برود و تکلیف طلبش را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او کمی بعد سکوتش را شکست و درباره آن ۴۸ ساعت گفت: «تاج به من گفت می‌آیم هتل و با هم حرف می‌زنیم. او رفت و گوشی‌اش را خاموش کرد و دیگر جوابم را نداد. من هم ایران را ترک کردم، بدون اینکه تاج حتی از من خداحافظی کند.» گویا تاج آن روز‌ها از سوی وزارت برای قطع همکاری با کی‌روش تحت فشار بود، اما ترجیح می‌داد این موضوع را مستقیم به کارلوس نگوید.

افشاگری کی‌روش
هنوز خیلی‌ها معتقدند جام ملت‌ها و آن حذف تلخ، داستان‌ها در دل خود دارد. بازی ژاپن، آن اشتباه، اردوی آماده‌سازی در قطر و خیلی مسائل دیگر. کی‌روش تلاش می‌کند گهگاه بخشی از معادله را حل کند. او در تازه‌ترین افشاگری خود می‌گوید که مهدی تاج در امارات و پیش چشم مسئولان سفارت ایران گفت بهتر است به کلمبیا نرود و قراردادش را برای ۴ سال دیگر با فدراسیون فوتبال ایران تمدید کند!

حتماً شما هم از شنیدن این موضوع جا خورده‌اید. کی‌روش در این باره می‌گوید: «برای اولین بار می‌خواهم این موضوع را باز کنم. در امارات با مسئولان سفارت بودیم که مهدی تاج ناگهان به من گفت تیم ملی ایران نیاز دارد بمانم و در جریان است که از کلمبیا پیشنهادی دریافت کرده‌ام. او به من گفت شما به کلمبیا نروید و به پیشنهاد این کشور پاسخ مثبت ندهید، زیرا این پیشنهاد برای شما خوب نیست. تیم ملی، بازیکنان و همین‌طور مردم ایران به شما نیاز دارند و بهتر است همین جا بمانید!»

تاج اینقدر جدی درباره تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش حرف می‌زند که او تصور می‌کند موضوع کاملاً جدی است. شاید اصلاً به دلیل همین حرف‌ها بود که بعد‌ها ناراحتی کی‌روش دوچندان شد، چون حد فاصل مذاکره برای تمدید قرارداد تا بدرقه بدون خداحافظی او، بسیار کوتاه بود. کی‌روش ادامه می‌دهد: «وقتی آقای تاج چنین چیز‌هایی گفت، ما درباره تمدید قرارداد برای جام جهانی قطر و امضای قرارداد جدید با هم صحبت کردیم. شما می‌توانید این حرف‌ها را باور کنید؟!»

شاید فکر می‌کرد می‌بریم
تاج، اما بعد از آن حرف‌ها کمتر اطراف تیم آفتابی می‌شود. کی‌روش هم بعد‌ها گلایه می‌کند که چرا مهدی تاج حتی شب بازی با ژاپن در ورزشگاه حضور نداشت؟ او اعتقاد داشت رئیس فدراسیون فوتبال در این شرایط سخت تیم ملی را تنها گذاشته بود. کی‌روش فرضیه دیگری هم دارد و با کنایه می‌گوید: «نمی‌دانم چرا نیامد، شاید فکر می‌کرد می‌بریم و در آن صورت مردم تحت فشارش می‌گذاشتند تا قرارداد جدیدمان را امضا کنیم.»

کارلوس خیلی حرف دارد، خیلی حرف‌ها که هنوز بخش عمده‌ای از آن را بیان نکرده است. کی‌روش این روز‌ها بیشتر درگیر کلمبیاست، اما همچنان به رفتاری که در روز‌های آخر با او شد، گلایه دارد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

انتهای پیام/

افشاگری کی‌روش درباره تاج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران

به گزارش مارکا؛ لیونل مسی اگرچه چند سالی است که از بارسلونا جدا شده و به نظر هم نمی‌رسد که برای بازی به این تیم برگردد اما آخرین قراردادش با این تیم دارای رقمی بود که بعد از 6 سال همچنان به عنوان پرمنفعت‌ترین قرارداد ورزشی تاریخ برای یک بازیکن شناخته می‌شود.

به موجب قرارداد 5 ساله‌ای که مسی سال 2017 با خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس وقت باشگاه بست، او صاحب درآمدی 674 میلیون دلاری شد که همچنان رده نخست نجومی‌ترین قرارداد تاریخ با یک ورزشکار است.

در رده دوم ورزشکاران دارای پرسودترین قراردادهای تاریخ، جان رام، گلف‌باز اسپانیایی قرار دارد که چند روز پیش با لیگ LIV آمریکا قراردادی به ارزش 520 میلیون دلار امضا کرد.

در این رده‌بندی، قرارداد 2 سال و نیمی کریستیانو رونالدو با تیم النصر عربستان که به موجب آن 518 میلیون دلار درآمد کسب می‌کند، رتبه سوم را دارد. او سال 2022 از منچستریونایتد به تیم شهر ریاض پیوست و زمینه‌ساز ورود گروهی دیگر از ستاره‌های فوتبال اروپا به شبه جزیره عربستان با قراردادهای نجومی دیگر شد.

رده‌بندی کامل گران‌ترین قراردادهای ثبت شده با ورزشکاران در طول تاریخ به شرح زیر است:

 

بازیکن

رقم قرارداد

رشته ورزشی

طرف قرارداد

مدت قرارداد

1

لیونل مسی

674 میلیون دلار

فوتبال

باشگاه بارسلونا

5 سال

2

جان رام

520 میلیون دلار

گلف

لیگ گلف LIV

نامشخص

3

کریستیانو رونالدو

518 میلیون دلار

فوتبال

باشگاه النصر

2.5 سال

4

پاتریک ماهومس

450 میلیون دلار

فوتبال آمریکایی

تیم کانزاس‌سیتی چیفس

10 سال

5

مایک تروت

427 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم لس‌آنجلس داجرز

12 سال

6

موکی بتس

365 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم لس‌آنجلس داجرز

12 سال

7

کانلو

365 میلیون دلار

بوکس

شبکه تلویزیونی DAZN

5 سال

8

آرون جاج

360 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم نیویورک یانکیز

9 سال

9

مانی ماچادو

350 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم سن‌دیه‌گو پادرس

11 سال

10

فرانسیسکو لیندور

341 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم نیویورک متس

10 سال

 

دیگر خبرها

  • ایران ۶۲ میلیون دلار به همراه دیرکرد غرامت از هند دریافت می کند
  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی