Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سلیمان ریاحی" بیان داشت: در راستای مطالبات مردمی و ادامه طرح های پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز از حیث وجود سودا گران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح که رضایتمندی مردمی را به دنبال داشت با تلاش همه جانبه ماموران بیش از ۶ کیلوانواع مواد مخدر مخدر کشف  ۳ نفر دستگیر شدند و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد: در این طرح سه کیلو گرم تریاک، سه کیلو گرم هروئین و ۱۸ گرم شیشه کشف شد.

46

کد خبر 1282699

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری نیروی انتظامی مواد مخدر باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایران و آمریکا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران نفتکش نقل و انتقالات لیگ برتر خلیج فارس بازار طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

وی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و چهار مال‌خر خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر دراین‌رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح چهار اراذل‌واوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شدند.

سردار الهی، گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 6086532

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری